Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:11:33 GMT

«سربلند» در روستاری دورک رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۹۸۱۰

«سربلند» در روستاری دورک رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب سربلند(روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی) به قلم محمدعلی جعفری نوشته و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. سربلند برای رونمایی  طی دو روز به روستایی سفر می‌کند که مردمش شهید را به تلاش و کوشش برای برپایی یک مسجد می‌شناسند.

روستای دورک که در پشت کوههای فریدونشهر اصفهان قرار دارد همان روستایی است که شهید حججی با دوستانش در موسسه شهید کاظمی چند تابستان را در قالب اردوهای جهادی برای ساخت مسجد فاطمه زهراء سلام الله علیها درآنجا سپری کردند و سه تابستان، پیش از تابستانِ سرخ زندگیش کار ساختِ مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشی از خاطرات شیرین شهید حججی که در کتاب «سربلند» به چاپ رسیده است از سفرهای جهادی او به همین روستاست و مراسم رونمایی از کتاب زندگی شهید به همراه خانوادۀ ایشان و محمدعلی جعفری نویسندۀ کتاب و جمعی از فعالان فرهنگی در روستای دورک و در جمع مردان و زنانی است که جهاد محسن حججی را به چشم دیده اند خواهد بود.

در این برنامه دو روزه که در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه صورت می گیرد درآمد حاصل از فروش کتاب سربلند جهت ساخت مسجد روستای کمرون که سال قبل مراحل شروع ساختش آغاز گردیده هزینه خواهد شد.

همچنین پایگاه بسیج روستای وستگان بنام شهید محسن حججی افتتاح شده و تعداد دویست بسته مواد غذایی بین خانواده های روستاهای کمرون، وستگان، دورک، وزوه و کاهگانک توزیع خواهد شد.

گفتنی است از دیگر برنامه های جهادی موسسه شهید کاظمی ایجاد جاده برای روستای حیران می‌باشد.

کد خبر 4431885 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید محسن حججی کتاب و کتابخوانی اربعین ۹۷ کتاب و کتابخوانی ادبیات نمایشگاه کتاب فرانکفورت نمایشگاه فرانکفورت گردشگری بازار نشر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی کتاب میراث فرهنگی کپی رایت جشنواره مد و لباس مد و لباس فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد جامع نارمک برگزار شد.

بنابر روایت جماران، در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902356

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی