Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > خلیج‌ فارس - همشهری‌آنلاین:
باشگاه منچستریونایتد فروش این باشگاه به ولیعهد عربستان را به دلیل مسائل سیاسی و حقوق بشری رد کرد.

 زمزمه‌هایی مبنی بر فروش باشگاه منچستریونایتد به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان شنیده شده‌است.

منابع باشگاه منچستریونایتد اعلام کردند خانواده گلیزر به هیچ وجه حاضر به فروش باشگاه نیستند و اعلام کرده‌اند باشگاه فروشی نیست و مذاکره‌ای درباره فروش نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میرر،یکی از منابع نزدیک به باشگاه به انتقاد از زمان انتشار گزارش پرداخت. در حال حاضر رژیم سعودی با بحران درباره ناپدیدشدن و مرگ جمال خاشقجی و نیز کشتار خیلی از مردم یمن روبه‌روست که باعث شده تا انتقادهای زیادی به دولت عربستان وارد شود.

ولیعهد عربستان که بعد از پدرش، دومین مقام عالی رتبه این کشور است، پیش‌تر در رقابت‌های فرمول یک و کشتی کچ wwe، سرمایه‌گذاری کرده بود و حالا به نظر مي‌رسد تمایل به فعالیت در فوتبال دارد.

سرمایه‌گذاری اماراتی‌ها در منچسترسیتی منجر به محبوبیت امارات در عرصه جهانی شده و به همین خاطر ولیعهد عربستان به دنبال تکرار چنین اقدامی است. هر چند منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند با توجه به اتفاق‌هاي سیاسی اخیر از جمله اتفاقی که برای جمال خاشقجی رخ داده است، احتمال فروش باشگاه به عربستانی‌ها صفر است.

در همین زمینه: گوگل هم نشست عربستان را تحریم کرد سفارت عربستان در واشنگتن جشن روز ملی این کشور را لغو کرد پایان تفتیش ۹ ساعته کنسولگری عربستان در ترکیه دوشنبه ۲۳ مهر؛ مقام‌های ترکیه‌ای کنسولگری عربستان را تفتیش می‌کنند دام آمریکایی‌ها برای محمد بن سلمان قاتل خاشقچی پیدا شد بوی خون در کنسولگری عربستان ترامپ برای مشارکت در یک عملیات سری، از شاه سعودی ۴ میلیارد دلار دستمزد خواست مورینیو؛ شاید این هفته اخراج شود منچستریونایتد ارزشمندترین نام تجاری فوتبال در سال ۲۰۱۵

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، تولید این مجموعه سال ۱۴۰۵ پایان می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • روسیه در فروش نفت به هند از عربستان جلو زد