Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@22:41:24 GMT

کجا باید برم از روزبه بمانی منتشر شد+صوت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۰۴۴

کجا باید برم از روزبه بمانی منتشر شد+صوت

روزبه بمانی خواننده، شاعر و آهنگساز این آلبوم می باشد که برای تنظیم از چهره هایی چون معین راهبر، سعید زمانی و هومن نامداری استفاده کرده. همچنین قطعات گیتار این اثر بر عهده فیروز ویسانلو می باشد. البته بعضی از قطعات این آلبوم در گذشته به عنوان تک ترک منتشر شده بود.
لیست قطعات:
کجا باید برم
تمرین تنهایی
عاشقی
من حافظم
شلیک
به من نگو عاشق
خونه قدیمی
چالوس
جنون
سلام
بغض سی ساله
خودم خواستم
خسته شدم

عوامل:
خواننده: روزبه بمانی
شعر: روزبه بمانی
تنظیم: سعید زمانی/ معین راهبر/ اشکان ابرون/ مهرداد احمدزاده/هومن نامداری
شجاعت شفایی
میکس و مستر: سعید زمانی/ معین راهبر/ ایمان احمدزاده/ محمد فلاحی
ویولن و ویولا: احسان نی زن/ میلاد عالمی
گیتار: فرشید ادهمی/ فیروز ویسانلو/ فاضل پیش
ویولنسل: مهرداد عالمی
کلارینت: هومن نامداری
عود: ابراهیم علوی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بمانی نامداری چالوس سلام شلیک آلبوم موزیک جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دیدار با ذوب آهن، استقلالی‌ها نسبت به قضاوت کوپال ناظمی معترض بودند. دلیل این موضوع نیز رقم خوردن تنها شکست این فصل آبی‌ها با قضاوت این داور جوان و در دیدار هفته سوم برابر سپاهان بود که پیش از اعلام خطای پنالتی برای اصفهانی‌ها، باید خطا به روی ارسلان مطهری اعلام می‌شد.

همین موضوع و ذهنیت به نشست خبری پیش از بازی نیز کشیده شد و نکونام در این خصوص به صحبت پرداخت. اعتراض آبی‌ها به داوری در دقیقه 48 نمود بیشتری به خود گرفت و استقلالی‌ها پس از مردود شدن گل چشمی، دور کوپال ناظمی را گرفته و به اعتراض پرداختند.

پس از یک ارسال به روی دروازه، استقلال توسط روزبه چشمی و روی اشتباه بازیکنان ذوب آهن به گل رسید ولی این گل هم به دلیل آفساید و هم بخاطر خطای هند مهرداد محمدی مردود اعلام شد. با این حال، بازیکنان آبی پوش به شدت نسبت به تصمیم تیم داوری معترض بودند.

روزبه چشمی و میلاد فخرالدینی در متن این اعتراضات بودند و آرش رضاوند به همراه مهرداد محمدی به سراغ داور بازی رفته و علت مردود شدن گل را جویا شدند. مشخصا صحبت‌هایی که قبل از بازی مطرح شد، روی ذهنیت بازیکنان اثرگذار بود و در شرایطی که تصمیم تیم داوری کاملا درست بود، آنها اعتقاد داشتند گل چشمی در وضعیت سالمی به ثمر رسیده است.

اما مرور تصاویر تلویزیونی و نظرات کارشناسان داوری نشان می‌دهد که گل روزبه نه در یک مورد بلکه در دو صحنه مردود بوده و کمک داور نیز همان خطای نخست یعنی حضور محمدی در آفساید را اعلام کرد و ناظمی نیز با دید خوب، برخورد توپ به دست مهاجم استقلال را دید که سبب شد این گل به درستی رد شود.

عکس‌ها: محمد فرهنگ

دیگر خبرها

  • استان البرز با کاهش شدید منابع آبی مواجه است
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد