Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:26:02 GMT

سینمای ساوه در سایت سینماتیکت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۲۹۸

سینمای ساوه در سایت سینماتیکت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از قرار گرفتن سینمای این شهرستان در سایت سینماتیکت خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،‌ گفت: با پیگیری های صورت گرفته سینمای این شهر در سایت سینماتیکت قرار گرفت.

 


حسین محمودی‌فر افزود: سینماتیکت با هدف اطلاع‌رسانی درباره اخبار و رویدادهای اکران سینماها و برنامه نمایش فیلم‌ها راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات اصلی این سایت رزرو آنلاین بلیت در سینماهای ایران است، اظهار کرد: به دلیل افزایش استقبال به سینماها، این سایت توانست از فضای موجود بهره‌برداری کند و اکنون مهمترین مرجع ارائه خدمات رزرو آنلاین برای سینماهای کشور است.

 


محمودی فر افزود: شهروندان ساوجی می توانند برای تسهیل در تهیه بلیط سینما با مراجعه به این سایت اقدام به رزرو و خرید بلیط سینما مطابق با ساعات اعلامی اکران فیلم کنند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه تصریح کرد: خرید بلیط سینما از طریق سینماتیکت موجب سهولت در تهیه بلیط توسط شهروندان و بویژه افرادی است که از شهرهای مجاور جهت تماشای فیلم به سینمای ساوه مراجعه می‌کنند، می‌شود و ساوه تنها یک سینما دارد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کانون های مساجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین اردبیل ارزانی ایلام اوقات فراغت سینماتیکت سینمای ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir