Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در انبار ها و سوله های شهرستان های غرب استان تهران، موفق به شناسایی تعدادی انبار و سوله دپوی انواع کالاهای قاچاق و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در اجرای این طرح ، انواع کالای قاچاق از قبیل یک هزار و ۳۵۶ عدد لوازم یدکی خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال ، لوازم ساختمانی و بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ، داروی دامی به مقدار ۴ هزار و ۳۵۰ کیلو گرم به ارزش ۴ میلیارد ریال، ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق، یک هزار و ۷۵۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۷ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و ۲۲ هزار و ۱۶۰ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خانچرلی بیان داشت: کشف ۱۰ هزار و ۸۳۰ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، ۷ هزار و ۱۲۰ عدد انواع کیف ،کفش و البسه قاچاق، به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال، ۲۸ هزار و ۵۶۷ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۲۰۰حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از دیگر توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با کالای قاچاق بوده است.

این مقام ارشد انتظامی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را جمعا ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد:  ۲۲ نفر در این راستا دستگیر و جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به ویژگی های خاص مناطق غرب استان تهران و دارا بودن باغ و سوله های متعدد، پلیس غرب استان تهران برنامه ویژه ای برای مقابله با این امر در نظر گرفته و به صورت مستمر طرح های کنترلی مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار می دهد.

سردار خانچرلی در پایان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با رشد ۱۲۰۷.۲۰ واحدی به ۲،۲۶۶،۱۲۴.۵۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۶۷.۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۳۲.۷۶۹ میلیارد سهم بود که طی ۴۱،۵۰۷ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶،۵۲۰.۲۱۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۲۹۱،۶۰۷.۰۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6096806 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی