Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی عابدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ایرلاین‌ها پس از افزایش نرخ ارز اظهار داشت: 50 تا 55 درصد هزینه شرکت‌های هواپیمایی به صورت ارزی است و در حال تلاش هستیم که ایرلاین‌ها بتوانند از سامانه نیما برای تهیه ارز خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: با بانک مرکزی مذاکراتی داشتیم و قرار بر این شده که ایرلاین‌ها برای تامین هزینه‌های خود از ارز نیما استفاده کنند اما متاسفانه روند کند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواپیمایی با اشاره به تخصیص ارز نیمایی برای بلیت‌ پروازهای خارجی گفت: در حال پیگیری هستیم که بتوانند از ارز نیمایی بهره‌مند شوند.

وی همچنین درباره بدهی 16 میلیون دلاری ایرلاین‌ها به فرودگاه نجف گفت: این بدهی هم احتمالا با ارز نیما پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به ارسال قطعات هواپیمایی از سوی ایرلاین‌ها به کمپانی بوئینگ برای تعمیرات گفت: شرکت‌ها با سازوکار ارسال قطعات آشنا هستند و خودشان مسیر عرف را می‌دانند.

عابدزاده درباره تاسیس یک ایرلاین جدید گفت: این ایرلاین  با محوریت ساری شروع به کار می‌کند و تمام قواعد را رعایت کرده و کفایت سرمایه دارد و با و فروند هواپیمای عملیاتی شروع به کار کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی سرمایه فرودگاه نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد