Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز ۲۰۱۸» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مرتضی شفیعی، از برگزاری دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خبر داد و اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین دوره آموزشی و استقبال اهالی رسانه؛ هفته جاری دومین کارگاه یک روزه با محوریت رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در توسعه صنعت گردشگری، نقش تبلیغات رسانه‌ها در صنعت گردشگری و تحلیل نقش آموزشی وسایل ارتباط جمعی در توسعه صنعت گردشگری از جمله محورهای دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» خواهد بود.

شفیعی ادامه داد: بررسی نقش رسانه های بومی و مجلی در توسعه فرهنگی گردشگری، تاثیر انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در توسعه گردشگری و همچنین نقش گردشگری، در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست از دیگر محورهای موضوعی دومین نشست خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، کانون فرهنگ، هنر و ادب تبریز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نشست همکاری خواهند داشت.

وی با بیان این‌که حضور در دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» برای عموم فعالان رسانه‌ای و علاقه‌مندان آزاد است، گفت: به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی؛ گواهینامه‌ رسمی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

گفتنی است، دومین نشست تخصصی «نقش و تاثیر رسانه ها در توسعه گردشگری با رویکرد تبریز 2018» از ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 ماه جاری در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد پیاده روی اربعین اربعین حسینی ارزانی اربعین شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مروارید اردبیل نقش و تاثیر رسانه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رزمی روز سه‌شنبه در جلسه کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگری خارجی که در محل استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۹۵ هزار گردشگر خارجی در سال گذشته به استان وارد شده است، بر این اساس تأمین امنیت و تسهیل فرآیند سفر گردشگران ورودی به استان از مهمترین راهکارها برای مقابله با جو ایران‌هراسی ایجاد شده توسط کشورهای استعمارگر است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی از ۶۳ کشور بوده است که عراق، ترکیه، چین، جمهوری آذربایجان، روسیه، ایتالیا، ازبکستان و ارمنستان به ترتیب بیشترین تعداد گردشگران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: برگزاری تور آشناسازی خارجی، حضور استانی در نمایشگاه گردشگری سلامت عراق و نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز و تهران از مهمترین رویدادهای مرتبط با جذب گردشگران خارجی در سال گذشته بود که با رشد پنج درصدی ورود گردشگران خارجی به استان همراه بود.

رزمی با تاکید بر مقابله با پدیده ایران‌هراسی، گفت: برگزاری تورهای آشناسازی با هدف ارائه تصویری واقعی از امنیت کشور ایران و به دنبال جذب گردشگران خارجی از مسائل حائز اهمیت در حوزه گردشگری خارجی است.

کد خبر 6099831

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز