Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:16:27 GMT

«مار و پله» را از رادیو نمایش بشنوید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۱۹۱۹

«مار و پله» را از رادیو نمایش بشنوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی «مار و پله» را سیمین بنایی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: پدری فوت می کند، فرزندانش تصمیم می گیرند دینی بر گردن پدر نماند و ... .

در «مار و پله» هنرمندانی چون ناهید مسلمی، رویا فلاحی، شیما جان قربان، محمدرضا قلمبر، محسن بهرامی، عبدالعلی کمالی، محمد شریفی مقدم، مهدی گیاهی، سلمان خطی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش به تهیه کنندگی: ژاله محمدعلی، صدابرداری: پیروز صدرایی، گویندگی: امیر فرحان نیا و افکتوری: محمدرضا قبادی فر، چهارشنبه ساعت ۱۲ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

کد خبر 4432033 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب آقاخانی رادیو نمایش نمایش رادیویی اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی هالیوود سینمای مستند فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای آمریکا انیمیشن کارگردان تئاتر نقاشی آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست