Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، طی جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» و عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج‌فارس، تفاهم‌نامه همکاری دوسویه در جهت انجام امور پژوهشی بر روی اسناد مرکز اسناد این دانشگاه و همچنین تهیه و تدوین کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان دانشگاه خلیج فارس، به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج‌فارس در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی درباره این دانشگاه، خواستار همکاری سازمان «سمت» در زمینه انجام امور پژوهشی بر روی اسناد فهرست شده در مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس و انتشار آن در قالب مجموعه مقالات شد.

قربانعلی باقری‌بردی مدیر کتابخانه مرکزی و رئیس مرکز اسناد دانشگاه خلیج فارس نیز تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود اسناد موجود در مرکز اسناد دانشگاه، با یاری سازمان «سمت» در قالب سمینار، کنفرانس، طرح پژوهشی یا پایان‌نامه تحلیل شوند و مجموعه پژوهش‌های انجام شده برای عرضه داخلی و به ویژه بین‌المللی، در اختیار «سمت» قرار گیرد.

کد خبر 4432066 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس سازمان سمت اربعین ۹۷ معرفی کتاب اربعین 97 اربعین حسینی فعالیت های قرآنی علوم انسانی مسابقات قرآنی قرآن کریم قرآن نشست علمی فلسفه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نقد کتاب عرفان اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم