Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:55:19 GMT

کاپ کیک خرما عصرانه ای دلچسب+دستور پخت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۳۳۳۲

کاپ کیک خرما عصرانه ای دلچسب+دستور پخت

رکنا: کاپ کیک خرما مخصوص شب های طولانی پاییز.

مواد لازم

۴۰۰ گرم خرما بدون هسته

سه چهارم لیوان آب

۲ قاشق غذا خوری قهوه فوری

۱ قاشق چایی خوری جوش شیرین

۲ قاشق چایی خوری بکینگ پودر

۷۵ گرم کره

یک و یک چهارم پیمانه آرد

۱ قاشق چایی خوری وانیل

۲ عدد تخم مرغ

برای تهیه این کاپ کیک لازم است خرما، قهوه فوری و آب را با هم مخلوط کنید و آن‌ها راروی حرارت ملایم قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خرماهایی که انتخاب کرده‌اید سفت هستند کمی آب بیشتری به آن‌ها اضافه کنید و حرارت را کاهش دهید تا خرماها کاملا نرم شوند.

ترکیبی که روی حرارت گذاشته بودید را به یک کاسه منتقل کنید سپس کره و جوش شیرین را به آن‌ها اضافه کنید و آن‌ها را با لیسک با هم، هم بزنید. بعد از چند دقیقه که خرماها کمی خنک شدند تخم مرغ‌ها را دانه دانه به آن اضافه کنید و مواد را هم بزنید.

آرد و بیکینگ پودر را با هم ترکیب کنید سپس آن‌ها را به بقیه مواد اضافه کنید. موادتان را با همزن هم بزنید تا کاملا یک دست شود.

قالب‌هایتان را کمی چرب کنید یا کف آن را با آرد بپوشانید سپس مواد را داخل قالب‌ها بریزید و قالب را به مدت نیم ساعت داخل فری با درجه حرارت ۱۶۰ قرار دهید. بهتر است قالب را در طبقه وسط بگذارید. با یک خلال چوبی میزان پخت کیکتان را بسنجید و هر وقت هیچ ماده‌ای به خلال نچسبید کیکتان را از فر خارج کنید.

کاپ کیک‌ها را از قالب خارج کنید و اجازه دهید کمی خنک شوند سپس روی آن‌ها را با ترافل و سس شکلات تزیین کنید و از طعم آن لذت ببرید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای شنود در شهرداری تهران چیست؟! + جزییات مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس محاکمه شوهر یک زن بی وفا بخاطر غیرت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه غذا قهوه خرما تخم مرغ کاهش ساعت کیک عکس تصاویر ایران مرد قتل فیلم زندگی پرونده خانواده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با فواید خرما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد