Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:45:10 GMT

مرگ کارگر جوان داخل چاه ۴۰ متری + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۳۶۵۵

مرگ کارگر جوان داخل چاه ۴۰ متری + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ کارگر جوانی خبر داد که داخل چاه ۴۰ متری رفته بود. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ اجتماعی تهران حوادث نظرات

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر مرگ کارگر جوان داخل چاه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:14 امروز حادثه سقوط در چاه در محدوده بازار تهران، بازار آهنگران، کوچه کلانتری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه پاساژ تجاری بود، در بخشی از محوطه پشتی پاساژ فضای کوچک و چاه 40 متری که داخل آن مقداری آب بود، وجود داشت، یکی از کارگردان ظاهراً برای تعمیر پمپ به داخل چاه رفته، اما دیگر به خارج چاه بازنگشته و به صحبتهای همکارانش در بالای چاه پاسخ نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان باحضور در محل ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند، فرد آتش‌نشان وارد چاه شد و نیروهای عملیات پس از دقایقی تلاش موفق شدند وی (کارگر چهل ساله ایرانی) را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ملکی با اشاره به مرگ این کارگر در پی این حادثه، متذکر شد: علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی مشخص می‌شود اما حوادث داخل چاه علل مختلفی دارد که وجود گازهای خطرناک و برق‌گرفتگی می‌تواند از جمله علل حوادث مرگبار داخل چاه باشد.

نجات معجزه‌آسای پسر جوان از چنگال "قاتل خاموش" + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان