Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام کامران پنام،  با اشاره به اینکه شورای پژوهش حوزه استان لرستان با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در مدارس علمیه تشکیل شده، گفت: در این شورا که بصورت مستمر جلسات آن برگزار خواهد شد عملکرد پژوهشی مدارس ارائه و بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بررسی و رصد فعالیت‌های پژوهشی مدارس علمیه بصورت مستمر از دیگر اهداف تشکیل شورای پژوهش است، خاطر نشان کرد: در این شورا عملکرد نشریات و وبلاگ‌های مدارس علمیه استان نیز رصد و ارزیابی خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه در نهایت باید منجر به تحقیق و پژوهش شود، یادآور شد: هدف اصلی پژوهش، تولید علم و ارائه راهکار‌های اجرایی و کاربردی برای پاسخگویی به نیاز‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی و... است.

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت فرهنگ پژوهش در حوزه علمیه استان از دیگر اهداف تشکیل شورای پژوهش است، گفت: مدیر حوزه به عنوان مسئول، معاون پژوهش دبیر و تعدادی از مدیران و معاونان پژوهش مدارس از اعضای اصلی شورای پژوهش حوزه استان لرستان هستند.

انتهای پیام/د

شورای پژوهش در حوزه علمیه لرستان راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است