Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: در مجموع 460 هزار و 160 نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، دکتر قاسم بهرامی صبح امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۷مهرماه تا ۳آبان به عنوان هفته بیمه سلامت نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه سوم آبان سالرزو تاسیس بیمه سلامت است افزود: از ۴۰ میلیون ایرانی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند ۳ میلیون تفر خدمات رایگان دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین۲۴۳ هزار و ۶۰۹ نفر دارای بیمه سلامت روستایی و ۱۳۵ هزار و ۶۱۷ نفر بیمه سلامت همگانی دارند.

بهرامی ابراز کرد: در مجموع ۴۶۰ هزار و ۱۶۰ نفر تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند.

این مسئول بیان کرد: با بیمارستان‌های دانشگاهی، دولتی، خصوصی، مطب‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها عقد قرارداد داریم.

پزشکان قزوینی کمترین خطای دریافت زیرمیزی را دارند

وی خاطرنشان کرد: بیماران در استان قزوین با نرخ مصوب دولت هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و خوشبختانه کمترین خطا در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان را داریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: ۵۸۲ نفر مبتلا به بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت در استان داریم که سالانه ۹تا۱۲ میلیارد تومان هزینه برای آن‌ها پرداخت می‌شود.

بهرامی عنوان کرد: برای سهولت در دریافت دفترچه بیمه سلامت توسط بیمه شدگان، اقدام به عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان در سطح استان کرده‌ایم.

وی بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد مراجعات در میز خدمت انجام می‌گیرد که در پاسخگویی به مراجعان سرعت و سهولت بخشیده است.

این مسئول یادآور شد: دفترچه روستایی برای ساکنین شهرهای زیر ۲۰هزار نفر به صورت رایگان صادر می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: دارندگان دفترچه بیمه خویش فرما یعنی ایرانیان با ۵۰ درصد تخفیف می‌توانند بدون سیستم ارجاع به بخش‌های درمانی مراجعه نمایند.

۱۸۸ قلم داروهای بیماران خاص و نازایی تحت پوشش بیمه سلامت است

بهرامی ابراز کرد: با کلیه مراکز و موسسات بیمارستانی و با بیش از ۹۰ درصد مراکز درمانی و پاراکلینیکی  در سطح استان قرارداد داریم.

وی عنوان کرد: پذیرش و رسیدگی به نسخه‎های سرپایی پزشکان، آزمایشگاه‌ها و پرتوپزشکی به صورت مکانیزاسیون انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: طرح اینترنتی تایید نسخه‎های داروئی در کلیه داروخانه‌های استان جهت کاهش بار مراجعه بیمه شدگان اجرا می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: ترویج و انجام رایگان زایمان طبیعی در بیمارستان‌های مشمول طرح تحول نظام سلامت اجرا می‌شود.

بهرامی عنوان کرد: پرداخت‌های بیماران در زمان بستری کاهش یافته و فرانشیر بستری بیماران به ۱۰درصد واقعی رسیده است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با پزشک خانواده و ماما در مراکز بهداشتی درمانی روستایی بیان کرد: ۱۸۸ قلم داروهای بیماران خاص و نازایی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

این مسئول در پایان افزود: در سال ۹۳ تعهدات برای ۳۷۶ قلم داروی بیماران خاص با برندهای متفاوت افزایش یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت