Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان سرعین از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متعرضان به میراث فرهنگی سرعین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما با هشدار به معترضان میراث فرهنگی شهرستان سرعین گفت: با توجه به وجود آثار باستانی در شهرستان سرعین با متعرضان به میراث فرهنگی شهرستان و حفاری های غیر مجاز برخورد قاطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سرعین تصریح کرد: در همین رابطه ۵ نفر از حفاران غیر مجاز در محوطه باستانی کنزق دستگیر و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

محوطه باستانی کنزق در چند ماه اخیر از سوی میراث فرهنگی استان اردبیل در حال احیا است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است