Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به زیرساخت‌های آموزش عالی در شهرستان گرمسار از مراکز دانشگاهی متعدد گرمسار به عنوان فرصتی برای مشتاقان تحصیلات عالی نام برد و گفت: مراکز دانشگاهی گرمسار می‌تواند پاسخگوی بخشی از پایتخت‌نشینان متقاضی تحصیلات عالی باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حشمت‌الله عسگری در نشستی که با حضور وزیر علوم در گرمسار برگزار شد، نزدیکی به تهران را یکی از ویژگی‌های ممتاز شهرستان گرمسار خواند و اظهار کرد: از نظر موقعیت جغرافیایی کمتر شهرستانی در کشور موقعیت ممتاز گرمسار را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جمعیت بالای دانشجویان در استان سمنان و خصوصا شهرستان گرمسار بیان کرد: به ازای هر 6 نفر در استان یک نفر دانشجو است و این سرانه دانشجویی در گرمسار از وضعیت بهتری نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه گرمسار از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است افزود: گرمسار از موقعیت استراتژیک منحصربه فرداری برخوردار است و کمتر شهرستانی در کشور از چنین شتابی در توسعه در بخش‌های مختلف برخوردار بوده است.

معاون استاندار سمنان سرعت انباشت سرمایه و سرمایه انسانی بالا را ویژگی ممتاز دیگر گرمسار برشمرد و افزود: گرمسار به تنهایی دارای 6 منطقه ویژه و شهرک و ناحیه صنعتی است که عمده آنها در پنج-شش سال اخیر توسعه یافتند.

وی با بیان اینکه استان سمنان به‌دنبال توسعه در حوزه علم و فناوری است خاطرنشان کرد: استانداری سمنان در همین راستا به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در استان و خصوصا گرمسار نگاه ویژه‌ای دارد.

عسگری علاقه‌مندی و انگیزه بالای مدیران شهرستان گرمسار به رشد و توسعه منطقه را یک فاکتور مهم در این منطقه خواند و اضافه کرد: استانداری سمنان از سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان استقبال می‌کند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی و انسانی تهران تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌های گرمسار به دلیل فاصله کم تا تهران از امکان خوبی برای جذب اساتید کیفی دانشگاه از تهران برخوردار است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره گرفته شود.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار سمنان با بیان این‌که بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای وجود دارد ادامه داد: توسعه روزافزون صنعت حمل و نقل و راه‌های ریلی و ارتباطی در گرمسار موقعیتی به وجود آورده که این شهرستان می‌تواند از مزایای نزدیکی به پایتخت و مراکز مهم علمی و دانشگاهی منطقه استفاده کند.

وی با بیان اینکه جمعیت جوان دانشجویی نیازمند پاسخگویی ویژه است گفت: وجود کمیت تقاضا در دانشگاه‌ها نباید ما را از رویکرد کیفی به آموزش در مراکز دانشگاهی غافل کند. اگرچه با دقت نظری که در وزارت علوم وجود دارد پایش خوبی در حوزه کیفی‌سازی آموزش در حال انجام است که جای خوشحالی دارد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم در کمتر از یک ماه دو بار به استان سمنان سفر کرده اظهار کرد: این مهم نشان‌دهنده ظرفیت ویژه آموزش عالی در این استان و همچنین نگرش خوب مقام عالی وزارت به استان‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مراسم راه اندازی و معرفی رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار در ساختمان مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه حکیم سبزواری با حضور مسولان اداره کل استاندارد خراسان رضوی برگزار شد.

 در این مراسم، جواد رستم زاده به عنوان نخستین رئیس نمایندگی استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار معرفی شد و محل موقت دفتر نمایندگی استاندارد سبزوار نیز، در مرکز رشد فناوری دانشگاه حکیم سبزواری تعیین شد.

مرکز مشاوره دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار، جزو مراکز برتر کشوری

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در آیین اختتامیه دومین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی زاهدان، مراکز مشاوره برتر، نمونه و فعال دانشگاهی کشور، معرفی شدند.

 این گردهمایی از  مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار به عنوان مراکز برتر و فعال دانشگاه‌های کشور تجلیل شد.

سفر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی به شهرستان سرخس

 نائب رییس شورای اسلامی شهرستان سرخس در این نشست با  مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با اشاره به طولانی شدن اجرای طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس گفت: در  شهرستان سرخس بطور میانگین حدود ۵ ماه در سال ما شاهد گرما و درجه بالای هوا هستیم که ریزگرد‌ها هم مزید بر علت شده است که با توجه به تعرفه بالای برق و استفاده مدام از کولر گازی، توان پرداخت این تعرفه بالا در خانواده‌ها وجود ندارد

مهدی علیمیرزایی با اشاره  به قطعی ۵ ساعته چاه‌های کشاورزی در تابستان افزود: بطور میانگین با این قطعی برق شاهد افت ۲۰ درصدی محصولات کشاورزی کشاورزان هستیم و تلاش شود خبر‌های خوبی در این راستا به ما بدهید و قطعی به حدااقل و یا صفر کاهش پیدا کند.

علیرضا خدابنده، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی هم در این دیدار با توجه به دغدغه جدی وکلای مردم در راستای مطالبات مردمی در سرخس گقت: تلاش می‌کنیم به زودی خبر خوبی را درباره طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری در سرخس بدهیم همچنین درباره مشکل  قطعی برق چاه‌های کشاورزی هم اقدام خواهد شد تا کشاورزان متضرر نشوند

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس