Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@00:20:26 GMT

شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۴۰۸

شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد

کمپانی شیائومی با انتشار یک پست از معرفی گوشی جدید خود، Mi Mix ۳ در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حدود دو هفته پیش خبر از این بود که شیائومی قرار است گوشی جدید خود، Mi Mix ۳ را به صورت رسمی در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) معرفی کند اما هر قدر که منتظر ماندیم خبری از معرفی این گوشی توسط شیائومی منتشر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که وارد نیمه دوم ماه اکتبر شده‌ایم، چینی‌ها طی اطلاعیه‌ای رسمی در شبکه اجتماعی چینی Weibo از تاریخ رونمایی این پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کرده‌اند.

تصویر زیر عکسی است که کمپانی شیائومی از محصول جدید خود در Weibo منتشر کرده است. همانطور که در این اطلاعیه مشاهده می‌کنید، Mi Mix ۳ شیائومی قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر امسال (سوم آبان) با ویژگی‌های جالبی نظیر دوربین کشویی معرفی شود.

پیش از این، تصاویری از Mi Mix ۳، محصول جدید شیائومی در فضای مجازی لو رفته بود و ظاهر گوشی برملا شده بود. طبق شایعات، پرچمدار جدید شیائومی از نسبت نمایشگر به بدنه اعجاب‌انگیز ۱۰۰ درصدی برخوردار است. یعنی این گوشی هیچ حاشیه‌ای در کنار نمایشگر خود ندارد و کاملا تصاویر را در پنل جلویی خود نمایش می‌دهد.

هنوز تا زمان انتشار مشخصات رسمی و قیمت گوشی جدید شیائومی، چندین روز فاصله داریم. با این‌حال طبق شنیده‌ها، Mi Mix ۳ شیائومی قرار است دارای یک کلید اختصاصی برای هوش مصنوعی باشد که با فشار دادن آن، Xiao AI فعال می‌شود. Xiao AI نام دستیار هوشمند صوتی شیائومی است که در دستگاه‌های شیائومی با کمک گرفتن از هوش مصنوعی می‌تواند دستورهایی را که یک کاربر می‌دهد، اجرا کند. گفتنی است، شیائومی قبلا ز این سرویس هوشمند خود در Mi Mix ۲S رونمایی کرده بود اما این اولین بار است که شیائومی یک راهکار سخت‌افزاری برای دستیار صوتی مجازی خود ارائه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرچمداران شیائومی Mi Mix ۳ فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های بیمارستانی استان، جلسه بررسی آخرین روند پیشرفت و حل مشکلات بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان میناب برگزار شد.

مهدی دوستی در این جلسه با اشاره به اولویت طرح‌های بیمارستانی استان جهت تکمیل، اظهار داشت: از ابتدای دولت تاکنون ۷ طرح و پروژه بیمارستانی یا آغاز شده یا تکمیل آن با جدیت دنبال شده که از این تعداد ۳ پروژه به اتمام رسیده و سایر بیمارستان‌ها نیز پیشرفت خوبی دارند.

وی با تأکید بر فوریت واگذاری انشعابات آب و برق بیمارستان‌های در حال ساخت استان، افزود: تکمیل ۲ بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بسیار حائز اهمیت است که با حل مشکلات موجود و تأمین منابع مالی، این پروژه‌ها طبق زمانبندی، آبان ماه برای تخت گذاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و سپس تقدیم مردم استان می‌شود.

استاندار از منظر تأمین آرامش خاطر و امنیت درمان مردم هرمزگان نیز گفت: اگر مسئله زیرساخت درمانی حل شود می‌توان انتظار داشت پزشکان و متخصصان نیز در این استان حضور یابند و مشکل فعلی مردم و مراجعه بیماران به سایر استان‌ها کاهش بیابد.

وی با اشاره به افزایش هزار تخت بیمارستانی به استان، تصریح کرد: تکمیل این دو بیمارستان بزرگترین کار برای استان خواهد بود که موجب می‌شود سرانه تخت بیمارستانی استان از ۱.۳ به ۱.۹ برسد که از متوسط کشوری نیز بالاتر خواهد بود.

دوستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تعریف طرح‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان و تأمین تجهیزاتی از قبیل دستگاه دیالیز به دنبال اصلاح اکوسیستم درمانی استان هستیم گفت: منابع تکمیل طرح‌های درمانی را از محل‌هایی نظیر مولد سازی و سایر منابع تخصیص خواهیم داد، پیمانکاران نیز باید در موعد مقرر نسبت به خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6099806

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • نسل‌کشی به وقت رفح
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)