Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@19:15:15 GMT

رشد سه برابری کمک البرزی‌ها به جشن عاطفه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۱۲۴

رشد سه برابری کمک البرزی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: مردم نیکوکار استان البرز با کمک شش میلیاردی به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها رشد سه برابری را رقم زدند.

به گزارش ایلنا، محمّد محمّدی‌فرد بابیان اینکه امسال بخش عمده کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌ها با مدیریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان بین دانش‌آموزان توزیع‌شده، گفت: درراستای توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) بنا داریم شرایطی را فراهم کنیم که به‌تدریج رفع نیازهای دانش‌آموزان محروم از طریق مرکز نیکوکاری فرهنگیان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در ماه‌های شهریور و مهر در دو مرحله قبل و بعد از بازگشایی مدارس و همچنین کمک دو میلیارد تومانی مردم البرز به دانش آموزان نیازمند در سال گذشته افزود: مردم نیکوکار استان البرز با کمک شش میلیارد تومانی به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها رشد سه برابری را رقم زدند.

محمّدی فرد گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتبارات این نهاد استمداد از مردم نیکوکار برای مشارکت در طرح‌های فقرزدایی کمیته امداد امری ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۶۵ درصد از خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از سوی خیّران تأمین می‌شود، افزود: در استان البرز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و ۶۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن‌همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* جزو روش‌های نوین نیکوکاری هستند که مردم نیکوکار استان البرز می‌توانند با توجه به ویژگی‌هایی همچون سرعت و امنیت در پرداخت از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تلفن دانش آموزان شماره تلفن کمیته امداد امام منابع مالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود