Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:19:29 GMT

11هزار بسته شیر و خیارشور فاسد در قرچک معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۵۶۳

11هزار بسته شیر و خیارشور فاسد در قرچک معدوم شد

تهران – ایرنا – رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک از معدوم کردن 11 هزار بسته شیر و خیارشور فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

حسین تاجیک روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بازرسان اتاق اصناف با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر دپوی کالاهای فاسد در یکی از انبارهای قرچک ، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بازرسان اتاق اصناف با همراهی کارشناسان تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان با اجرای طرح مشترک، از این انبار بازدید کردند که در آن مقادیر زیادی شیرپاکتی و خیارشور بسته بندی شده که تاریخ انقضای مصرف آن گذشته بود را کشف کردند.
تاجیک افزود: برخی از سودجویان با پاک کردن تاریخ انقضا و درج تاریخ جدید، محصولات فاسد را در سایر شهرستان ها و استان ها به فروش می رسانند.
رئیس اتاق اصناف قرچک گفت: این کالاهای فاسد و تاریخ مصرف گذشته که شامل 7 هزار و 500 بسته شیر پاکتی و 3 هزار و 500 بسته خیارشور بسته بندی شده است ، با حضور نمایندگان فرمانداری ، شبکه بهداشت ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف معدوم شدند.
10 هزار واحد صنفی در شهرستان قرچک فعالیت می کنند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تاريخ مصرف اتاق اصناف ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان