Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:43:53 GMT

فلسفه کنگره شهدا معرفی گنجینه های دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۸۰۷

فلسفه کنگره شهدا معرفی گنجینه های دفاع مقدس است

قزوین – ایرنا – مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین گفت: فلسفه کنگره شهدا معرفی گنجینه های دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای ارزشمند آن دوران است.

به گزارش ایرنا، سعید انبارلویی شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد افزود: از رسانه های استان انتظار می رود بدون آنکه منتظر دستور العمل و بخشنامه باشند برای انتقال پیام سه هزار شهید استان به نسل سوم و چهارم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رسانه ملی نیز وظیفه دارد که برای تبلیغ، اطلاع رسانی و تبیین کنگره ملی سه هزار شهید استان ورود کرده و تمامی امکانات خود را برای پوشش برگزاری این کنگره بسیج کند.
رییس کمیته اطلاع رسانی کنگره سه هزار شهید استان ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما باید برای شکل دادن اندیشه و متمرکز کردن افکار عمومی بر این کنگره وارد عمل شوند و نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا نمایند.
مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین گفت: امروزه دشمنان با جنگ نرم برای تاثیرگذاری بر همه ابعاد زندگی انسانها اقدام کرده اند و اگر بصیرت خدایی و اراده الهی در یک رسانه وجود نداشته باشد در مقابله با آنها موفق نخواهد بود.
انبارلویی با بیان اینکه رسانه مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم است، گفت: نباید فراموش کرد که یک رسانه با نیروی انسانی اداره می شود و اگر باور نیروهای یک رسانه کاهش یابد ممکن است از رسانه به ضرر جامعه استفاده شود.
مدیر کل صدا و سیمای قزوین گفت: شهدای دوران دفاع مقدس معجزه ای این انقلاب هستند و توانستند در دهه شصت بدون اسلحه و ابزار مقابل کل جهان ایستادگی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را پدید آورند.
انبارلویی ادامه داد: امروزه خط شهدا ادامه یافته و امثال شهید حججی از مکتب شهدا پرورش یافته اند که باید با برگزاری کنگره ها و یادواره ها برای روایت رشادت ها و دلاوری های آنها اقدام کرد.
کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كنگره شهدا حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز