Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اگر ساخت پروژه «سلمان فارسی» به تعویق بیفتد،داوود میرباقری کارگردانی این اثر را بر عهده خواهند گرفت ولی در غیر این صورت تعهد کارگردانی در خصوص ساخت این فیلم سینمایی قبل یا پس از پروژه «سلمان فارسی»را ندارند.

امروز خبری مبنی بر ساخت فیلم سینمایی Movie «حضرت خدیجه» به کارگردانی داوود میرباقری با حمایت سازمان اوج در برخی از رسانه‌ها منتشر و در خبر گفته شد که قرار است محمد خزاعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته باشد و همچنین قراراست به زودی ساخت آن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو خبر منتشر شده محمد خزاعی تهیه‌کننده سینما Cinema به ارائه توضیحاتی در گفت‌و‌گو با «صبا» پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

محمد خزاعی در پاسخ به این سوال که تولید فیلم «حضرت خدیجه» به زودی آغاز خواهد شد یا خیر؟ گفت: مذاکرات این فیلم ۳سال قبل با آقای میرباقری شکل گرفت و به مدت دو سال کارهای پژوهشی این اثر با تیم مربوطه انجام شد. پس از این کار نگارش فیلمنامه توسط داوود میرباقری صورت گرفت که در واقع نویسنده این اثر خود اوست. در حال حاضر نسخه اولیه فیلمنامه نگارش شده و در مرحله بازنویسی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: پس از بیماری داوود میرباقری و تداخل ساخت این فیلم سینمایی با سریال «سلمان فارسی» قرار شد ساخت آن کمی به تعویق بیفتد و امیدواریم تا پایان سال به یک جمع بندی نهایی برای ساخت این فیلم سینمایی برسیم.ایشان نویسنده این فیلم سینمایی هستند ولی در بحث کارگردانی فیلم «حضرت خدیجه»، اگر ساخت پروژه «سلمان فارسی» به تعویق بیفتد،داوود میرباقری کارگردانی این اثر را بر عهده خواهند گرفت ولی در غیر این صورت تعهد کارگردانی در خصوص ساخت این فیلم سینمایی قبل یا پس از پروژه «سلمان فارسی»را ندارند.

خزاعی در خصوص زمان تولید این پروژه سینمایی توضیح داد:این که چه زمانی این پروژه به تولید برسد قابل پیش بینی نیست،چون پروژه ای پروداکشن دار و سنگین است و طبیعتا با شرایطی اقتصادی جامعه که گریبانگیر سینمای ایران هم شده است به قطعیت می توانم بگویم پروژه امسال به مرحله تولید نمی رسد وبه سال آینده موکول خواهد شد، ما در حال حاضر در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم.

تهیه کننده «به وقت شام» در ادامه اذعان داشت: آقای میرباقری ۳تا ۴سال بر روی پروژه این اثر متمرکز شده اند و بسیار این اثر را دوست دارند.باید ببینیم آقای میر باقری می توانند کارگردانی این کار را برعهده بگیرند یا اگر گرفتار ساخت «سلمان فارسی» شدند چه کسی به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب خواهد شد.

خزاعی در خصوص قصه این فیلم سینمایی نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت:داستان این فیلم سینمایی از زمان خواب حضرت خدیجه آغازو تا زمان وفات ایشان ادامه خواهدداشت.همچنین فراز و نشیب های زندگی ایشان و قسمتی از تاریخ را روایت خواهد کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه میوه ای که از شیمی درمانی قوی تر است ! مرد غریبه شبانه سراغ زن بی وفا رفت! / تیرخلاص پایان راز شوم بود

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم سینمایی Movie سینما Cinema فیلم سریال اقتصادی ساخت فیلم فیلم سینمایی بیماری خیر داوود میرباقری عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگگفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

او در ادامه افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ اظهار کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرائی را آغاز می‌کنند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگ گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضاهای دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی