Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:02:42 GMT

نخستین واکنش رسمی روسیه به ماجرای خاشقجی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۸۷۳۴

نخستین واکنش رسمی روسیه به ماجرای خاشقجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در گفتگو با اینترفکس از تحقیقات مشترک ترکیه و عربستان پیرامون ناپدید شدن جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی استقبال کرد.

لاوروف همچنین اظهار امیدواری کرده است که نتیجه این تحقیقات بزودی در رسانه‌ها منتشر شود.

این نخستین واکنش رسمی وزارت خارجه روسیه به ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی، نویسنده منتقد سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال خاشقجی، نویسنده و منتقد سعودی کمتر از دو هفته پیش پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه ناپدید شد.

پلیس ترکیه که در حال حاضر مشغول بازرسی از اماکن دیپلماتیک و ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول است، از احتمال قتل خاشقجی خبر داده است.

کد خبر 4432458

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه جمال خاشقجی روسیه اربعین ۹۷ عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا جمال خاشقجی ترکیه روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه