Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان سهم این استان را از اشتغال روستایی 256 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: تاکنون 941 طرح با اعتباری بالغ بر 152 میلیارد تومان به مرحله پرداخت و عقد قرارداد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مورد تاکید بوده صیانت از منابع و عمل به تعهدات از سوی مجریان طرح‌ها بوده که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از تسهیلات پرداختی با اعمال نظارت صیانت به‌عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تشکیل و فعال‌نمودن کمیته صیانت از تسهیلات در استان و همچنین شهرستان‌ها خبر داد و گفت: متولی اصلی بخش نظارت دستگاه‌هایی اجرایی هستند که علاوه بر نظارت عمومی، نظارت‌های تخصصی را در جهت جلوگیری از کوچکترین هدررفت منابع اعمال کنند.

آشتاب ادامه داد: در حال حاضر 264 میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در دست بررسی بانک‌های استان قرار داشته که انتظار می‌رود روند بررسی تسهیل یافته تا کمترین معطلی را شاهد شویم.

وی مجموع طرح‌های پرداختی و تحت قرارداد اشتغال فراگیر لرستان را 943 طرح مبلغ 107 میلیارد و 200 میلیون تومان خواند و افزود: در همین راستا 240 میلیارد تومان طرح در دست بررسی‌ بانک‌های استان قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در خصوص طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان بیان داشت: طی سال گذشته یک‌هزار و 413 کارورز موفق به اخذ قرارداد با واحدها و بنگاه‌های اقتصادی شدند که امیدواریم این تعداد امسال سه تا چهاربرابر افزایش یابد.

آشتاب یادآور شد: ضعف مهارتی فارغ‌التحصیلان با اجرای کارورزی تا حدود زیادی پوشش داده می‌شود، ضمن اینکه قیمت تمام شده محصول در بنگاه‌های اقتصادی با اجرای طرح به کارگیری نیروی دانشگاهی نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد