Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بغداد – ايرنا – `هادي العامري` دبيرکل سازمان بدر از گروههاي اصلي مقاومت اسلامي در عراق، از کشته شدن مسئول نظامي داعش در دياله در شرق اين کشور و نزديک مرز ايران خبر داد.

به گزارش ايرنا، العامري در بيانيه اي کوتاه که خبرگزاري سومريه نيوز آن را منتشر کرد گفت: مسئول نظامي گروهک تکفيري تروريستي داعش در دياله (شرق عراق) ملقب به `ابوضحي` به دست نيروهاي اين سازمان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العامري گفت: عمليات پاکسازي اين استان از عناصر تروريستي تا برقراري ثبات و امنيت کامل در اين استان ادامه دارد.
همزمان روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از `ابوضحي` بعنوان طراح اصلي جنايت تروريستي ٣١ شهريور اهواز ياد کرده است که به همراه ٤ تروريست ديگر طي عمليات غافلگيرانه نيروهاي مقاومت عراق در استان دياله به هلاکت رسيده اند.
گفتني است: وضعيت امنيت عمومي عراق از جمله بغداد پايتخت در طول سالجاري نسبت به سنوات گذشته آرام تر بوده اما هر از چندي عناصر پراکنده داعش که در عراق از آنها به هسته هاي خفته تعبير مي شود به عمليات تروريستي براي ايجاد ناامني و بي ثباتي در اين کشور دست مي زنند.
همزمان نيروهاي امنيتي عراق نيز در طول يکسال گذشته عمليات اطلاعاتي و امنيتي گسترده اي را براي ردگيري و بازداشت يا انهدام اين هسته هاي خفته داعش در مناطق مختلف عراق اجرا کرده اند.
خاورم*4**ع ص**380**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان

طی حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ مشرق، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند