Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@23:07:39 GMT

کشف ۴۰ میلیارد ریال ارز از یک نقره فروشی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۷۲۱

مهدی مقدسی، مسئول بازرسی سازمان صنعت خراسان رضوی در گفت و گو با مشهد فوری از کشف انواع ارز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در یک نقره‌فروشی خبر داد.

وی ادامه داد: طی شناسایی انجام گرفته عصر امروز از یک نقره فروشی در خیابان خسروی مشهد مقدار زیادی انواع ارز کشف شد که ارزش تقریبی آن حدود ۴۰میلیارد ریال برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدسی با تاکید بر اینکه احتکار انواع ارز تخلف به شمار می‌آید، تصریح کرد: برابر قانون فرد متخلف احضار و به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

مسئول بازرسی سازمان صنعت خراسان رضوی تصریح کرد: ارزهای کشف شده از این واحد نقره‌فروشی به نماینده بانک مرکزی تحویل داده شده است.

وی تاکید کرد: به متخلفان هشدار می‌دهیم در صورت خرید و فروش غیر قانونی ارز با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد‌‌.

مسئول بازرسی سازمان صنعت خراسان رضوی تاکید کرد: مردم برای خرید ارز تنها از طریق صرافی‌ها اقدام کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی