Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@04:38:17 GMT

زشت ترین شوخی سناتور آمریکایی با ایرانی ها!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۹۷۶۹

رکنا: در پی درخواست روز گذشته رئیس جمهور آمریکا از « الیزابت وارن » نماینده دموکرات سنا، سناتور جمهوریخواه آمریکایی روز سه‌شنبه در گفتگو با یک شبکه خبری آمریکایی با حالتی تمسخر آمیز گفت: اگر آزمایش دی‌ان‌ای بدهد، شاید ایرانی بودنش ثابت شود و این وحشتناک است.

به نوشته هفته‌نامه نیوزویک سناتور «لیندسی گراهام» در گفتگو با «فاکس نیوز» با این شوخی زنده به ایرانیان توهین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز وندی شرمن، مذاکره‌ کننده ارشد آمریکایی در دوران اوباما، تقلب Cheat را بخشی از دی‌آن‌ای ایرانیان خوانده بود که بعدها از این اظهار نظر خود ابراز پیشمانی کرد.

لیندسی گراهام این شوخی زننده را در واکنش به انتشار آزمایش دی ان‌ای سناتور دموکرات «الیزبت وارن» به زبان آورد.

«دونالد ترامپ» روز گذشته در جمع خبرنگاران از الیزابت وارن نماینده دموکرات سنا خواست تا آزمایش دی ان‌ای بده و نیوزویک با اشاره به تلاش گراهام برای برخورد با این مسئله با حالت شوخی نوشت؛ گراهام گفته که باید آزمایش دی‌ای ان بدهد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام در ملاء عام مردان جهنمی یاسوج + جزییات این مردان خبیث پاکدشت را آشفته کرده بودند! بی حیایی با یک دختر یک زندانی پس از آزادی + عکس کشف جسد سوخته و سلاخی شده در شهرزیبای تهران بن سلمان نمی خواست خاشقچی کشته شود! / چه کسی زیاده روی کرد؟! کشف 3 جسد سوخته در خانه مرد مجرد و خوش تیپ! عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تقلب Cheat سنا ایرانی دموکرات آمریکایی وحشتناک عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده ترکیه پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی