Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:50:22 GMT

اشتباهات بزرگ در پاک کردن پنجره ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۰۰۱۳

اشتباهات بزرگ در پاک کردن پنجره ها

خبرگزاري آريا -
پاک کردن پنجره ها يکي از اذيت کننده ترين کارهاي خانه مي باشد که دوست داريم به سرعت از آن خلاص شويم. در اين مطلب شما را با چند اشتباهي که در پاک کردن پنجره ها مرتکب مي شويد آشنا مي کنيم.
1- روز آفتابي را انتخاب مي کنيد
زمانيکه آفتاب به شدت مي تابد پنجره ها را پاک مي کنيد در نتيجه قبل از اينکه بخواهيد رطوبت ناشي از اسپري تميز کننده را پاک کنيد، آفتاب اين کار را براي شما انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اينگونه شما مي مانيد و يک پنجره پر از لک! در عوض بهتر است يک روز ابري و بدون بارش را انتخاب کنيد. اما اگر هوا آفتابي است و شما بايستي پنجره ها را تميز کنيد، با پنجره هاي سمت سايه شروع کنيد.

آفتاب رطوبت ناشي از اسپري تميز کننده را خشک مي کند و باعث لک شيشه ها مي شود
2- گردگيري نمي کنيد
اگر ابتدا گردگيري نکنيد و مستقيما مايع تميز کننده را روي پنجره ها اسپري کنيد تنها لکه هاي گلي به وجود مي آوريد. هميشه قبل از شروع، قاب و شيشه ها را گردگيري کنيد.

اگر ابتدا شيشه ها را گردگيري نکنيد روي شيشه ها لکه هاي گلي به وجود مي آوريد
3- به اندازه کافي از مايع تميز کننده استفاده نمي کنيد
از اسپري کردن مايع روي شيشه نترسيد. اگر شيشه ها به شدت کثيف هستند، ممکن است به چند تميز کننده مختلف نياز داشته باشيد تا کثيفي ها را از بين ببريد. با سخاوت اسپري کنيد تا به تميزي دلخواه برسيد.

مايع تميز کننده را با سخاوت اسپري کنيد تا به تميزي دلخواه برسيد
4- از روزنامه براي خشک کردن استفاده مي کنيد
بعضي از مردم براي تميز کردن شيشه از روزنامه استفاده مي کنند که اين کار مهارت خاص خودش را مي خواهد اگر آن مهارت را نداشته باشيد روزنامه ها براي اين کار نامناسب و بي تاثير هستند و حتي باعث کثيفي هم مي شوند. اگر مي خواهيد راحت باشيد ما به شما دستمال هاي ميکرو فايبر را پيشنهاد مي دهيم که علاوه بر نداشتن پرز و جاذب بودن، قابل شستشو هستند و به شما پنجره هايي درخشان و تميز هديه مي دهند.

براي تميز کردن شيشه از روزنامه استفاده مي کنند
5- از دستمال توالت هاي نازک استفاده مي کنيد
اگر مي خواهيد از دستمال توالت استفاده کنيد پس لطفا از مدل هاي ضخيم و مناسب استفاده کنيد. هيچ تلاشي بيهوده تر از پاک کردن با دستمالي که تکه تکه مي شود و روي شيشه خط به جا مي گذارد نيست.

هيچ تلاشي بيهوده تر از پاک کردن شيشه با دستمال توالت نيست/p>
منبع: goodhousekeeping - mashrooh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سرنی حین گشت زنی در محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه موتورسیکلت حامل بار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد و در بازرسی ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری