Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به غیر از رقابت های انتخابی تیم ملی، کمانداران فعلا برنامه مصوب دیگری ندارند. این مسابقات از روز جمعه با حضور ۲۴۷ کماندار در بخش ریکرو (۱۶۵ کماندار مرد و ۸۲ کماندار خانم) و ۱۸۱ کماندار کامپوند (۱۱۸ کماندار مرد و ۶۳ کماندار خانم) در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک هفته بعد از این مسابقات، اردوهای آماده سازی تیم ملی تیروکمان زیر نظر مجید احمدی و مجید میررحیمی سرمربی کامپوند و ریکرو آغاز می شود تا به تدریج  و با پیگیری تمرینات، ترکیب اصلی تیم ملی در هر دو بخش مشخص شود. 

مسابقات قهرمانی جهان رویدادی است که حضور کمانداران ایران در آن قطعی است. این مسابقات خردادماه سال آینده به میزبانی هلند و در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان برگزار می شود. به لحاظ رنکینگ، مسابقات قهرمانی جهان اهمیت خاص خود را در میان رویدادهای مختلف این رشته دارد اما آنچه اهمیت این رقابت ها را بیشتر کرده، انتخابی بودن آن برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش ریکرو است.

بر همین اساس سرمربیان هر دو تیم ریکرو و کامپوند در برنامه اولیه ای که به فدراسیون ارائه کرده اند، حضور در برخی رویدادهای آسیایی و جهانی پیش از مسابقات قهرمانی جهان را به عنوان بخشی از مراحل آماده سازی  ملی پوشان پیشنهاد داده اند و از جمله مسابقات کاپ آسیا و جام جهانی (خارج از سالن). 

مسابقات ۲۰۱۹ کاپ آسیا اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار می شود. تا پیش از رقابت های قهرمانی جهان (۲۰۱۹ هلند) نیز سه مرحله مسابقات جام جهانی برگزار می شود. مرحله اول و دوم این رقابت ها اردیبهشت ماه سال آینده در کلمبیا و چین برگزار می شود و ترکیه هم خردادماه سال آینده میزبان مرحله سوم رقابت های جام جهانی است. 

درخواست سرمربیان دو تیم کامپوند و ریکرو این است که کمانداران ملی پوش پیش از اعزام به هلند در رقابت های کاپ آسیا و یک مرحله از جام جهانی شرکت داشته باشند. 

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب گفت: فعلا فقط حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده در تقویم فدراسیون مصوب شده است. البته چندماه به این رقابت ها باقی مانده اما هدف از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی، آماده سازی برای همین مسابقات است ضمن اینکه قاعدتا قبل از اعزام به هلند، کمانداران در اردوهای داخلی و خارجی شرکت خواهند داشت. 

وی تصریح کرد: هنوز در رابطه با روند آماده سازی تیم های ملی کامپوند و ریکرو، برنامه ای نهایی نشده است. فقط اینکه یک هفته بعد از مسابقات انتخابی، اردوی تیم ملی تشکیل می شود و بعد از پایان مرحله اول اردو، با یک مرحله ریزش به ترکیب اصلی خیلی نزدیک تر می شویم. بعد از آن بر اساس برنامه های مصوب، روند آماده سازی ادامه پیدا می کند. 

مدیر تیم های ملی تیروکمان خاطرنشان کرد: سرمربی هر دو تیم ریکرو و کامپوند درخواست خود را برای آماده سازی تیم های شان ارائه کرده اند. البته قاعدتا افزایش هزینه ها و قیمت دلار و یورو در تصمیم گیری ها برای مصوب کردن برنامه ها تاثیرگذار است اما احتمالا کاپ آسیا و یک مرحله جام جهانی در برنامه خواهد بود. 

کد خبر 4431718 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ریکرو مسابقات قهرمانی جهان کامپوند اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای