Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به غیر از رقابت های انتخابی تیم ملی، کمانداران فعلا برنامه مصوب دیگری ندارند. این مسابقات از روز جمعه با حضور ۲۴۷ کماندار در بخش ریکرو (۱۶۵ کماندار مرد و ۸۲ کماندار خانم) و ۱۸۱ کماندار کامپوند (۱۱۸ کماندار مرد و ۶۳ کماندار خانم) در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک هفته بعد از این مسابقات، اردوهای آماده سازی تیم ملی تیروکمان زیر نظر مجید احمدی و مجید میررحیمی سرمربی کامپوند و ریکرو آغاز می شود تا به تدریج  و با پیگیری تمرینات، ترکیب اصلی تیم ملی در هر دو بخش مشخص شود. 

مسابقات قهرمانی جهان رویدادی است که حضور کمانداران ایران در آن قطعی است. این مسابقات خردادماه سال آینده به میزبانی هلند و در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان برگزار می شود. به لحاظ رنکینگ، مسابقات قهرمانی جهان اهمیت خاص خود را در میان رویدادهای مختلف این رشته دارد اما آنچه اهمیت این رقابت ها را بیشتر کرده، انتخابی بودن آن برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش ریکرو است.

بر همین اساس سرمربیان هر دو تیم ریکرو و کامپوند در برنامه اولیه ای که به فدراسیون ارائه کرده اند، حضور در برخی رویدادهای آسیایی و جهانی پیش از مسابقات قهرمانی جهان را به عنوان بخشی از مراحل آماده سازی  ملی پوشان پیشنهاد داده اند و از جمله مسابقات کاپ آسیا و جام جهانی (خارج از سالن). 

مسابقات ۲۰۱۹ کاپ آسیا اسفندماه به میزبانی تایلند برگزار می شود. تا پیش از رقابت های قهرمانی جهان (۲۰۱۹ هلند) نیز سه مرحله مسابقات جام جهانی برگزار می شود. مرحله اول و دوم این رقابت ها اردیبهشت ماه سال آینده در کلمبیا و چین برگزار می شود و ترکیه هم خردادماه سال آینده میزبان مرحله سوم رقابت های جام جهانی است. 

درخواست سرمربیان دو تیم کامپوند و ریکرو این است که کمانداران ملی پوش پیش از اعزام به هلند در رقابت های کاپ آسیا و یک مرحله از جام جهانی شرکت داشته باشند. 

امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب گفت: فعلا فقط حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده در تقویم فدراسیون مصوب شده است. البته چندماه به این رقابت ها باقی مانده اما هدف از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی، آماده سازی برای همین مسابقات است ضمن اینکه قاعدتا قبل از اعزام به هلند، کمانداران در اردوهای داخلی و خارجی شرکت خواهند داشت. 

وی تصریح کرد: هنوز در رابطه با روند آماده سازی تیم های ملی کامپوند و ریکرو، برنامه ای نهایی نشده است. فقط اینکه یک هفته بعد از مسابقات انتخابی، اردوی تیم ملی تشکیل می شود و بعد از پایان مرحله اول اردو، با یک مرحله ریزش به ترکیب اصلی خیلی نزدیک تر می شویم. بعد از آن بر اساس برنامه های مصوب، روند آماده سازی ادامه پیدا می کند. 

مدیر تیم های ملی تیروکمان خاطرنشان کرد: سرمربی هر دو تیم ریکرو و کامپوند درخواست خود را برای آماده سازی تیم های شان ارائه کرده اند. البته قاعدتا افزایش هزینه ها و قیمت دلار و یورو در تصمیم گیری ها برای مصوب کردن برنامه ها تاثیرگذار است اما احتمالا کاپ آسیا و یک مرحله جام جهانی در برنامه خواهد بود. 

کد خبر 4431718 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ریکرو مسابقات قهرمانی جهان کامپوند اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا