Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | سید جلال حسینی در این روزها به مهره انکار ناپذیر ترکیب پرسپولیس بدل شده است.به گزارش بلاغ،ورزش 11 - مدافع وسط و با تجربه سرخپوشان در طول چند فصل اخیر با تعصب مثال زدنی خود همواره نمایش های درخشانی را در ترکیب پرسپولیس داشته است و اگر نگوییم مهمترین عنصر، یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار پرسپولیس در لیگ برتر و حضور در بین 4 تیم برتر آسیا تا کنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید جلال حسینی به دلیل بازی های فوق العاده خود از سوی رسانه ها و طرفداران تیم سرخپوش پایتخت به سوپر من معروف شد و حتی این لقب در لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار با الدحیل برای او حاشیه هایی را بوجود آورد. حال این بازیکن از سوی برانکو با لقب جدیدی خطاب می شود. برانکو ایوانکوویچ که حسینی را یکی از بزرگترین بازیکنان پرسپولیس می خواند به او لقب بنجامین باتن را داده است.

 

بنجامین باتن شخصیتی افسانه ای است که با افزایش سنش جوان تر می شده است و برانکو با دادن این لقب به جلال حسینی افزایش سن در این بازیکن را کاملا بی تاثیر دانسته و کیفیت او را روز به روز بالاتر و بهتر از گذشته می داند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد