Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاق تلخی که برای بشار رخ داد، هم در عراق بازتاب زیادی داشت و هم در ایران با ابراز ناراحتی بسیاری از هواداران فوتبال همراه شد. آفتاب‌‌نیوز : تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس در پست‌های مشترک درگذشت مادر بشار رسن را تسلیت گفتند و گویا جلال حسینی هم به نمایندگی از جمع با او تماس تلفنی داشته است. این حجم از همدردی و همدلی با یک بازیکن خارجی شاید در فوتبال ایران کم‌سابقه باشد، اما واقعیت آن است که بشار رسن در این مدت با بازی‌های خوب و از آن مهم‌تر اخلاق نیکویش افکار عمومی را با خود همراه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بشار رسن  یک‌تنه درحال اصلاح تصویر نه‌چندان موجهی است که در این سال‌ها از بازیکنان عراقی شاغل در فوتبال ایران به جا مانده. از جمله نوع رفتارهایی که کرار جاسم انجام داده، همیشه ملتهب بوده است. همین حالا طارق همام بازیکن عراقی استقلال در مدت کوتاهی که برای این تیم بازی کرده چند حاشیه به وجود آورده.

او همین چند روز پیش در تلویزیون کشورش مسوولان باشگاه ایرانی را به بی‌صداقتی متهم کرده و استقلالی‌ها هم از همین جا برایش خط و نشان کشیده‌اند. عجیب اینکه طارق در مورد بشار هم حرف زده و گفته:

    «تا آنجا که من می‌دانم رسن در پنج ماه گذشته از پرسپولیس دریافتی نداشته و همین حالا می‌تواند به فیفا شکایت کند.»

خود بشار اما در تلویزیون عراق اعلام کرده این کار را نمی‌کند:

    «می‌دانم که همه کشور ایران با معضل دلار مواجه است و این مشکلات بالاخره حل خواهد شد.»

بشار رسن تقریبا یک فصل کامل در پرسپولیس نیمکت‌نشین بود؛ اما هرگز رفتار ناهنجاری از او دیده نشد و حتی به کارگیری‌اش در دقایق ۸۵ تا ۹۰ برخی مسابقات هم این ستاره ملی‌پوش را ناراحت نکرد. به علاوه بشار ستاره بسیار خوش‌خلقی است که چند ماه پیش تصویر بوسه‌اش بر دستان مادر در بیمارستان تهران، بازتاب بسیار زیادی پیدا کرد. مجموعه این عوامل است که هواداران را مجاب می‌کند در این لحظات تلخ کنار او باشند و در تنگناهای اقتصادی فعلی، تخصیص دلار به امثال او را هم بدون اشکال تلقی کنند.

ایسنا کد خبر: ۵۵۱۳۴۲ تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن طارق برانکو شفر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی