Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آتشپاد مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: بعداز ظهر دیروز سه شنبه ۲۴ مهر۹۷ مقارن ساعت ۱۷ طی تماس مردمی با سامانه امدادی ۱۲۵ مبنی بر افتادن تیرآهن بر روی کارگری میانسال تیم‌های نجات و امداد از ایستگاه شماره ۳۸ واقع در خین عرب، خیابان شهید طرحچی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بارسیدن آتش نشانان در محل حادثه  مشاهده شد که یک سیلوی ضایعاتی فلزی حدود ده تن بر روی کارگر سقوط و وی محبوس شده است.   معاون عملیات آتش نشانی مشهد در شرح این حادثه  گفت: کارگری میانسال که در حال برشکاری ضایعات آهن بود براثر بی احتیاطی اقدام به برشکاری تیر آهن‌های این سیلوی ۱۰ تنی می کند که متاسفنانه بعلت ضعیف شدن شاسی، وزن را تحمل نکرده و تانکر آهنی بر روی فرد سقوط میکند.

آتشپاد مهدی رضایی گفت: آتش نشانان با یکدستگاه جرثقال موجود در محل اقدام به بالا بردن این غول آهنی کرده و فرد را رها می کنند که بعلت سنگینی وزن متاسفانه منجر به مرگ وی شده بود.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمنی لازم در محل فرد را تحویل مراجع مربوطه دادند.   انتهی پیام//م.خ   ضایعات فلزی جان کارگر میانسال را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی