Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مرگ ۶۶۱ نفر بر اثر شدت سوانح رانندگی در شش ماه اول سال جاری در آذربایجان شرقی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکتر فرزاد رحمانی با بیان این مطلب گفت: ۱۱ هزار و ۵۶۲ مصدوم حوادث رانندگی در این مدت توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده‌ و یک هزار و 9 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این مدت دو هزار و ۹۸۷ بیمار قلبی، یک هزار و ۴۳۸ بیمار سکته مغزی و یک هزار و ۴۲۷ بیمار تنفسی توسط اورژانس ۱۱۵ استان امدادرسانی شده‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه ۲۳۵ نفر به دلیل گاز گرفتگی با مونواکسید کربن، مسموم شده‌اند، افزود: سه نفر نیز به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.
رحمانی از انجام بیش از ۵۳ هزار ماموریت توسط اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: کارشناسان این مرکز در شش ماه سال جاری به ۳۵ هزار و ۷۱۲ ماموریت تصادفی و غیر تصادفی اعزام شده‌اند. 
وی با بیان اینکه بیشترین اعزامی‌ها در سطح شهر تبریز انجام شده است، افزود: از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۳۹ ماموریت در شهرستان تبریز و ۸۱ هزار و ۶۷۸ ماموریت در سایر نقاط استان انجام شده است.
وی گفت: از ۱۱ هزار و ۷۳۱ ماموریت تصادفی انجام شده، پنج هزار و ۳۴۴ ماموریت تصادف در شهرستان تبریز و شش هزار و ۳۸۷ مورد ماموریت تصادفی در سایر شهرستان‌ها انجام شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی درمان سکته مغزی علوم پزشکی گاز راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

کد خبر 6092164

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت