Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عاکف تقی رئیس هیئت آذری جمهوری آذربایجان و رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ در در نشست مقابله با تروریسم در اردبیل گفت: امروز تروریست و اشتغالگر برای تمامی دنیا و بشریت به یک دغدغه تبدیل شده است و ما در این نشست بین‌المللی پیرامون اشغال قره‌باغ به تبادل نظر و همفکری برای آزادی این منطقه از دنیای اسلام از دست اشغالگران می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قره‌باغ سال‌های طولانی است که توسط ارمنستان اشغال شده و باید یک همفکری و تبادل نظر بین امت مسلمان برای آزادی این منطقه از دنیای اسلام انجام شود و اشغالگری ارمنستان در منطقه قره‌باغ به معنای واقعی یک حادثه تروریستی بر علیه جمهوری آذربایجان است.

رئیس تشکیلات آزادی بخش قره‌باغ افزود: ارمنستان با اشتغال قره‌باغ به حادثه تروریستی در جمهوری آذربایجان دست زده و ما امروز در این نشست تمامی اشغالگری‌ها در تمامی نقاط مختلف از جمله سوریه، یمن، فلسطین، عراق و سایر مناطق را محکوم می‌کنیم که قره‌باغ نیز از جمله مناطق دنیای اسلام است که دچار حادثه تروریستی شده است.

وی تصریح کرد: تمامی حوادث تروریستی که توسط استکبار جهانی و مزدوران آنها در دنیای اسلام انجام می‌شود به این خاطر است که قصد دارند چهره اسلام را با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و تکفیری به مردم جهان ناخوشایند جلوه دهند ولی این در حالی است که اسلام در واقع دین وحدت، مودت و مهربانی بوده و تمامی این اقدامات برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام و مسلمانان است.

عاکف تقی در پایان سخنان خود از برگزاری همایش ها و نشست های علمی بعنوان محفلی برای ایجاد وحدت و همدلی بین ملت ها و دولت های اسلامی نام برد و گفت: اسلام یک دین کامل و خدایی است که به هیچ وجه نابود نمی‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی

به گزارش "ورزش‌ سه"، شهریار مغانلو بار دیگر در یک بازی سپاهان موفق به گلزنی شد و توانست تعداد گل‌هایش در این فصل از مسابقات را به عدد 15 برساند و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم در آستانه کسب دومین کفش طلایی پیاپی قرار بگیرد. او فصل گذشته با 13 گل عنوان کفش طلایی را به نام خود زد.

اما نکته قابل توجه درباره شهریار مغانلو در این مسابقه جشن گل او بود که در ورزشگاه نقش جهان که روز پر هواداری را هم پشت سر نگذاشت، توجه حاضرین را جلب کرد. او پس از گلزنی بدون اینکه از کاوه رضایی که در چند قدمی او بود، تشکر کند، به سمت جایگاه ویژه رفت و به سمت یکی از حاضرین در آن منطقه از استادیوم تعظیم کرد. 

ویدئو: 331978

پس از پایان مسابقه مشخص شد که پدر شهریار مغانلو در استادیوم نقش جهان حاضر بوده و دلیل جشن گل خاص و تعظیمی که داشت، حضور پدرش بوده است. با این حال مغانلو پس از ابراز ارادت به پدر دوباره به سمت دروازه استقلال خوزستان بازگشت و به جشن دیگری از بازیکنان سپاهان با حضور کاوه رضایی پیوست و از او بابت پاس گلی که برایش در محوطه شش قدم ارسال کرد، تشکر کرد.

شهریار اگر نگوییم بهترین بازیکن سپاهان در مصاف با استقلال خوزستان و همینطور بهترین بازیکن زمین بود، یکی از بهترین‌ها بود و چند موقعیت بسیار خوب را با مهارت بالا در سرزنی و شوتزنی ایجاد کرد که بدشانس بود و فقط یک مرتبه موفق به گلزنی شد. با این حال بی‌شک گلزنی مقابل دیدگان پدر برای آقای گل لیگ برتر در هوایی بهاری و بارانی ورزشگاه نقش جهان حس و حال خاصی داشته است.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی ربات‌ها را بهتر از انسان‌ آموزش می‌دهد
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است