Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) طی چندین نوبت مواضع جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را در جنوب و شمال نوار غزه هدف حمله قرار دادند.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری 'المیادین'، وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن دستکم سه فلسطینی در این حملات خبردادند.
براساس این گزارش حمله این جنگنده ها به جنوب نوار غزه موجب ترس و وحشت دانش آموزان فلسطینی در مدارس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام های صهیونیست بامداد چهارشنبه اعلام کردند که نیروهای مقاومت دو فروند موشک به مواضع این رژیم شلیک کردند.
حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در نوار غزه یک روز پس از آن صورت می گیرد که «آویگدور لیبرمن » وزیر جنگ این رژیم مدعی شد که هیچ شانسی برای صلح با جنبش حماس وجود ندارد.
در حالی که تلاش ها برای ادامه آتش بس میان رژیم صهیونیستی و نیروهای حماس ادامه دارد، وزیر جنگ این رژیم از وقوع جنگی تمام عیار با حماس خبر داد.
مردم تحت محاصره غزه از 30 مارس ( 10 فروردین ) با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند. تاکنون در این تظاهرات ، 191 فلسطینی شهید و بیش از 20 هزار نفر زخمی شده‌اند.
خاورم**9366**1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حماس نوار غزه رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم اشغالگر قدس غرب شهر رفح را نیز در برگرفت.

بمباران وحشیانه خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز چهار شهید و ۳۰ زخمی برجای گذاشته است.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در محله السعودی واقع در غرب رفح دست کم پنج فلسطینی از جمله یک کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

بمباران منطقه الجرادات واقع در شرق گذرگاه رفح در جنوب غزه نیز چندین زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشت. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

علاوه بر این منطقه جنوبی شهر خان یونس نیز شاهد یک حمله هوایی شدید طی بامداد امروز بوده است.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در منطقه‌های مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

پیکرهای شهدا و شماری از زخمی‌ها همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حمله‌های مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیروهای امدادی و هلال احمر را به آنها نمی‌دهد.

کد خبر 6089476

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند