Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@19:06:48 GMT

دختران با تی‌شرت در دانشگاه علامه رفت و آمد دارند!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۴۳۰

رکنا: کیهان نوشت: اخبار واصله حاکی از اقدام ریاست دانشگاه علامه طباطبایی برای جذب رئیس‌حراست دانشگاه به عنوان هیئت علمی بوده و ارتباط یا عدم ارتباط این مسئله با انفعال دانشگاه در برابر فتنه‌گران و نشان دادن چراغ سبز به آنها قابل بررسی است.

به ویژه وقتی ضلع سوم این مثلث با رهاسازی فضای دانشگاه در مقوله پوشش و حجاب از طرف حراست دانشگاه کامل می‌شود و آمدن دختران دانشگاه با تی‌شرت و مانتوهای کاملا جلو باز، به امری طبیعی در دانشگاه بدل می‌گردد!

در آخرین پرده از این سناریو رئیس ‌دانشگاه وعده احتمالی آزادی Freedom قریب‌الوقوع بازداشت‌شدگان را به دانشجویان می‌دهد!

در ادامه، برخی دانشجویان شب‌نامه‌ها و پوسترهایی در حمایت از دانشجویان بازداشتی و در راستای فشار به نهادهای قضایی و امنیتی از طرف دانشجویان به درب و دیوار دانشگاه نصب کردند!

حال پس از تهدید به بهم ریختن دانشگاه، تجمع، طومار و نصب شب‌نامه و پوسترهای زیاد بر در و دیوار دانشگاه و عدم جمع‌آوری این تصاویر و شبنامه‌ها از سوی حراست دانشگاه تا مدت طولانی، قدم بعدی اگر فتنه‌ای بزرگ نباشد، احتمالا آتشی وسیع و سوزان بر محیط علمی علامه خواهد بود و نگاه به سناریوی اجرا شده از بانیان، احتمالاً زیرساختی اساسی برای یک فتنه از این تیم پشت پرده مورد انتظار است و لازم است همه علاقه‌مندان به آینده نظام اسلامی بر روی آن حساس و هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویر لحظه به لحظه قتل مرد مشهدی توسط زن بی وفا و جوان غریبه! + جزییات جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی عروس سر سفره عقد با تماس زنی شوکه شد ! عروس مهریه خواست و زیر چرخ های ماشین داماد له شد / در تربت حیدریه رخ داد فیلم بشین پاشو دادن به چند جوان در جاده چالوس جنجالی شد +فیلم ازدواج یکساعته فقط در روز ! بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر غذای ملی کدام کشور کله پاچه است؟ درمان هولناک ترین بیماری با سرکه سیب مرد مینابی را جلوی زنش به رگبار بستند! /راز 3 قتل مشابه فاش شد! سپاه ایران طراح اصلی حادثه تروریستی اهواز را کشت + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! پسر 18 ساله مشهدی مخ دختر کانادایی را زد / او چه نقشه ای داشت! شکایت عجیب مرد تهرانی از یک جسد! زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه آزادی Freedom فتنه نظام اسلامی آزادی انتظار رئیس عکس مرد قتل تصاویر ترکیه عربستان پرونده اینستاگرام همسر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر