Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@17:01:48 GMT

آغاز مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۷۷۹

به گزارش پارس نیوز، 

مراسم تشییع پیکر مرحوم صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت که سابقه نویسندگی برنامه‌های طنز رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» و «رادیو جمعه» را در پرونده کاری خود داشت، از مقابل درب مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت بهشت زهرا (س) آغاز شد.

حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم  و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و جمع دیگری از مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید توکلی مجری مراسم گفت: ویژگی مهم صادق عبداللهی لبخند و روحیه شاد او بود و امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم. چند ماه پیش برای صادق عبداللهی یک مراسم تجلیل برگزار شد و او اظهار امیدواری کرد که قبل از درگذشت همه هنرمندان به یادشان باشیم.

منوچهر والی زاده دوبلور و گوینده رادیو، در ادامه مراسم تشییع پیکر مرحوم صادق عبداللهی گفت: زمان زیادی نیست که از درگذشت دوست عزیزم حسین عرفانی گذشته؛ حدود ۵۰ سال با صادق عبداللهی عزیز در رادیو پیام رفاقت داشتم و نمی‌دانم بعد از این می توانم در رادیو پیام بدون حضور صادق حضور داشته باشم یا نه!

وی ادامه داد: سال‌ها دوستان رادیو جمعه با صادق عبداللهی کار کردند و باید آن‌ها بالای صحنه باشند و درباره او صحبت کنند. صادق عبداللهی سالها با صداقت نوشت. من کسی نیستم که بتوانم به نحو شایسته درباره صادق عبداللهی صحبت کنم.

گفتنی است؛ مجموعه برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» یکی از کار‌های ماندگار این هنرمند است. مرحوم عبداللهی که تا هفته گذشته به نویسندگی رادیویی سرگرم بود، شنبه به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و دیروز دعوت حق را لبیک گفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صدا و سیما بهشت زهرا معاون رسانه رسانه ملی سکته مغزی بیمارستان بهشت زهرا بیمارستان رسانه ملی سازمان صدا و سیما مسجد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه استماع قرآن کریم سال ۱۴۰۳ و هجدهمین جلسه از بدو تشکیل این جلسات، شب گذشته، پنجم اردیبهشت‌ماه در حسینیه الزهرا (س) برگزار شد.

آغازگر این مراسم که طبق سنوات قبل به صورت زنده از صفحه شورای عالی قرآن در آپارات پخش شد، تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و اجرای مراسم با علی‌اکبر ملکشاهی، مدرس و قاری قرآن بود.

استقبال خوب بانوان و آقایان فعال قرآنی از این جلسه را شاهد بودیم و این بار نیز در این محفل تلاوت و انس با قرآن، یاد پیشکسوتان و اساتید فقید نیز گرامی داشته شد، به ویژه سه معلم قرآنی که به تازگی چهره در نقاب خاک کشیدند.

پخش کلیپی کوتاه از زندگینامه مرحوم استاد حمیدرضا مسجدی از خطه کرمانشاه و سخنرانی مهدی مسجدی فرزند ایشان بخشی از این مراسم بود.

حبیب‌الله پوراحمدی، قاری ممتاز کشورمان نیز دقایقی به تلاوت قرآن کریم پرداخت و یاد برادر جانبازش، قاری و معلم قرآن مرحوم ولی‌الله پوراحمدی را گرامی داشت.

با پخش کلیپی از معلم قرآن مرحوم استاد هوشنگ بادپا، دو پسرانش محسن و محمد بادپا که هر دو از پیشکسوتان عرصه فعالیت‌های قرآنی هستند، به بیان ویژگی مرحوم پدر پرداختند.

در بخشی از این برنامه محمدرضا پورمعین، یکی دیگر از فعالان قرآنی، خطاب به حاضران از عدم پیگیری مناسب و منجر به نتیجه مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب گلایه کرد و خواستار پیگیری جدی تک تک اعضای جامعه قرآنی شد.

تلاوت وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان از استان کرمانشاه و مرثیه‌سرایی محمدحسن حسن‌زاده، قاری قرآن و مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام پایان‌بخش این مراسم بود.

کد خبر 6088394 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت