Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل اسین می گوید که روبن لوفتوس چیک باید برای جایگاه خود در چلسی بجنگد.

طرفداری- لوفتوس چیک تنها در دیدار مقابل مول ویدی در ترکیب ابتدایی چلسی حضور داشته است. او در سمت راست خط هافبک سه نفره چلسی بازی کرده است و با وجود عملکرد خوب و حضورش با تیم ملی انگلیس در جام جهانی روسیه، هنوز برای یافتن جایگاه اصلی در چلسی با مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط هافبک چلسی حالا با وجود جورجینیو، انگولو کانته و متئو کواچیچ خیلی خوب به نظر می رسد. راس بارکلی نیز نمایش خوبی را در بازی مقابل ساوتهمپتون به اجرا گذاشت.

به گزارش استاندارد، مایکل اسین که بین سال های 2005 تا 2014 بازیکن چلسی بود، اعتقاد دارد که با وجود تمام سختی ها، لوفتوس چیک باید برای جایگاه خود در چلس بجنگد.

او باید در باشگاه بماند. وقتی برای باشگاه مانند چلسی بازی می کنید، می دانید که همیشه رقابت های زیادی وجود دارد و باید سخت کار کنید تا جایگاه خود را به دست آورید. هافبک های زیادی در چلسی وجود دارد، اما همه چیز به خود لوفتوس چیک بستگی دارد. او پسر خوبی است و سخت کار می کند. شاید می خواهد بیش تر بازی کند اما باید در باشگاه بماند و کار کند و چه می دانید، فوتبال بسیار سریع تغییر می کند و شاید او نیز شانس خود را به دست بیاورد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، به جدیدترین طرفدار ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، تبدیل شده است.

بارسلونا طی هفته گذشته روزهای سختی را سپری کرده است. بارسا با شکست مقابل پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و به تازگی هم مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-2 شکست خورد.

با این حال به نظر می‌رسد که او از تصمیمش برای جدایی منصرف شده و قرار است در بارسا بماند. از زمان اعلام تصمیمش برای جدایی در ژانویه، مدیران بارسا تلاش کردند تا او را منصرف کنند.

در این میان، آرسن ونگر یکی از افرادی است که معتقد است ادامه همکاری ژاوی با بارسا در فصل آینده به نفع این باشگاه اسپانیایی است.

نشریه اکیپ از آرسن ونگر نظرش درباره همکاری ژاوی با بارسا را پرسیده و این مدیر 74 ساله گفت:"فکر می‌کنم ژاوی کار بسیار خوبی در بارسلونا انجام داده است. به نظرم او خیلی زود تصمیم به جدایی گرفت. آن‌ها نه مقابل پاری سن ژرمن خوش شانس بودند و نه مقابل رئال مادرید، اما نشان دادند که دوباره در حال پیشرفت هستند. وقتی به سن بازیکنان آن‌ها نگاه می‌کنید، آن‌ها قطعا می‌توانند در آینده قوی‌تر شوند. به همین دلیل من دوست دارم ژاوی در بارسا بماند."

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی