Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پرویز پرستویی در دیدار با فرنگی‌کاران و آزادکاران اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان گفت: همیشه از دور شاهد رنج و عرق ریختن و تلاش و مقاومتی که برای غرور و غیرت خودتون و مملکتتون و برای پرچمتون که پرچم ملی ما است انجام می‌دهید، هستم.

 وی ادامه داد: من از کودکی تا الان که 64 سالم است به کشتی علاقه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کودکی آنقدر عاشق کشتی بودم که شاید باورتان نشود از میدان شوش تا ابن بابویه شهر ری دنبال تابوت جهان پهلوان تختی پیاده رفتم.

پرستویی تصریح کرد: در کودکی در دروازه غار زندگی می‌کردم و از طبقه فقیر جامعه بودم و به همین خاطر طرفدار کشتی بودم، هستم و خواهم بود چون این ورزش برای طبقه متوسط و فقیر جامعه است.

وی تأکید کرد: باید بدانید که اگر مدال‌های کشتی را جمع کنید هیچ رشته ورزشی به اندازه کشتی برای ما افتخار نیاورده است و این رشته همیشه غرورآفرین است. همیشه زمانی که کشتی پخش می‌شود مسابقات را می‌بینم و وقتی کشتی‌گیران می‌آیند روی تشک با تمام وجود می‌خواهم که ملی پوش ایرانی نتیجه بگیرد.

پرستویی خاطرنشان کرد: همه ما این روزها با مشکلات روبرو هستیم اما باید همیشه بایستیم. شما برای مملکت و مردم خود رنج و زحمت می‌کشید تا افتخارآفرینی کنید و ما رنج و زحمت شما را می‌بینیم و رنج شما قابل ستایش است و عرق روی صورت شما یک دُر گرانبها برای من است.

وی با بیان اینکه برای تک تک شما در رقابت‌های جهانی مجارستان آرزوی موفقیت دارم، خاطرنشان کرد: یک زمانی کشتی را فقط کشتی گیران نگاه می کردند اما الان همه مردم آن را دنبال می‌کنند. مردم و قشر جوان هم می‌نشینند کشتی را نگاه می‌کنند و برایشان مهم است که کشتی مدال و افتخار بدست بیاورد، واقعا کشتی الان حرف اول را در ورزش ما می‌زند و دعا می‌کنم که بازهم همچنان برای ما افتخار کسب کنید.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم

در چنین روزی در سال 1998، ادوین فن در سار، دروازه بان سابق آژاکس و منچستریونایتد، تنها گل دوران حرفه ای خودش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فن در سار در 312 بازی برای آژاکس موفق به ثبت 139 کلین شیت شد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...