Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندجی گفت: بزودی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین به عراق اعزام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه این شرکت برای خدمات‌دهی مراسم اربعین گفت: سال گذشته با استناد به مصوبه شورای شهر تهران، مقرر شد خدماتی در خاک عراق به زائرین اربعین ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و با همکاری شهرداری کرج و مشهد، برای مسیر مرز مهران تا نجف اتوبوس اختصاص دادیم. همچنین تریلی‌هایی از شرکت آزادگان برای این مسیر تعبیه شد و با ایجاد خط، جابجایی‌های لازم انجام شد.

سنندجی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی مانند سال گذشته صورت می‌گیرد، گفت: از ۲۹ و سی‌ام مهر ماه در مسیر مرز مهران در خاک عراق اتوبوس‌ها زائرین را به شهر کوت و سپس به نجف اشرف منتقل می‌کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائرین به عراق اعزام شدند، گفت: امسال نیز ۵۰۰ دستگاه با هماهنگی شهرداری تهران، کرج و مشهد برای این امر اختصاص یافته است.

وی در خصوص هزینه جابجایی زائرین گفت: بنابر مصوبه وزارت کشور، نرخ جابجایی با تخفیفات ویژه‌ای محاسبه می‌شود که در مسیر از زوار اخذ می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زیارت اربعین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عراق کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از سوم اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای  ایران ایر اعزام شده اند گفت: در طی این سه روز حجاج از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند

وی افزود:اولین گروه زائران حج عمره  استان تهران در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه مدینه منوره  شدند.

 قربانعلی بیان کرد: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی شروع شد.

وی بیان کرد: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه  تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز  رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

او گفت:برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد. 

به گفته قربانعلی  پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌می‌شود.

وی افزود : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام‌خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶  کاروان  به سرزمین وحی اعزام‌می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه