Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:07:19 GMT

مخاطب خاص با حال و هوای اربعین روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۵۷۸

مخاطب خاص با حال و هوای اربعین روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» به مناسبت ایام اربعین، از شنبه هر شب از کربلای معلی و از قاب شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص»  از شنبه بیست و هشتم مهر به مدت 10 شب، حوالی ساعت 23 به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و هرشب علاوه بر کارشناسان نام آشنای مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

علاوه بر این، بینندگان می توانند در پویش «کربلانرفته‌ها» نیز شرکت کنند. برای شرکت در این پویش، تنها کافی است نام و نام خانوادگی فرد یا افرادی که به زیارت کربلا نرفته اند به شماره پیامک 30001444 ارسال شود.

«مخاطب خاص» محصول گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما به تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی است که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت(ع) می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اربعین تلویزیون رسانه ملی شبکه سه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین تلویزیون رسانه ملی شبکه سه اربعین تلویزیون رسانه ملی شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری