Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:34:12 GMT

«مخاطب خاص» هر شب از کربلا روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۸۹۹

«مخاطب خاص» هر شب از کربلا روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص»، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» از شنبه ۲۸ مهر به مدت ۱۰ شب، حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و هر شب علاوه بر کارشناسان مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره‌های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینندگان می‌توانند در پویش «کربلا نرفته‌ها» نیز شرکت کنند. برای شرکت در این پویش، تنها کافی است نام و نام خانوادگی فرد یا افرادی که به زیارت کربلا نرفته‌اند به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۴۴ ارسال شود.

«مخاطب خاص» محصول گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما به تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی است که از کربلای معلی تقدیم عاشقان اهل بیت (ع) می شود.

کد خبر 4432799 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی برنامه تلویزیونی اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی هالیوود سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم سینمایی سریال ایرانی انیمیشن سینمای آمریکا رادیو نقاشی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود