Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@04:11:20 GMT

خداحافظی با مرد خندان رادیو

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۶۲۸۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیکر صادق عبداللهی (طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت رادیو) صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه با حضور هنرمندان رادیو از مقابل مسجد بلال صداوسیما به‌سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

حمیدرضا شاه آبادی (معاون صدا)، محمدجعفر محمدزاده (مدیر رادیو ایران)، محمد احسانی (مدیر شبکه نسیم)، مجید زین‌العابدین (مدیر شبکه یک سیما)، علیرضا افتخاری و منوچهر والی زاده ازجمله افرادی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید توکلی (گوینده رادیو) که مجری مراسم بود، در ابتدا گفت: لبخند و روحیه شاد ویژگی مهم صادق عبداللهی بود. چند ماه پیش برای این هنرمند مراسم تجلیل برگزار شد. امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم اما در هر صورت باید قبل از درگذشت هنرمندان به یادشان باشیم.

در ادامه این مراسم منوچهر والی زاده (دوبلور و گوینده رادیو) گفت: هنوز از درگذشت دوست عزیزم؛ حسین عرفانی نگذشته و حال مجددا خدمت همه تسلیت می‌گویم. من با صادق عبداللهی چیزی نزدیک به ۵۰ سال رفاقت داشتم و حال نمی‌دانم که آیا می‌توانم بدون او باز هم به رادیو پیام بروم یا خیر.

وی افزود: عبداللهی به کارش ایمان داشت و صادق بود و حال نمی‌توانم نبود او را در رادیو تصور کنم. در نهایت باید بگویم که من کسی نیستم که بتوانم به نحو شایسته درباره صادق عبداللهی صحبت کنم.

همچنین در ادامه این مراسم محمدزاده (مدیر رادیو ایران) پشت تریبون آمد و گفت: تا همین هفته گذشته صادق عبداللهی در جلسات نویسندگی برنامه‌ها شرکت می‌کرد. با اینکه حال خوبی داشت اما دردمند بود و خوب غصه‌های مردم را می‌شناخت. او تمام تلاشش این بود که غصه‌های مردم را با قلمش برطرف کند.

سعید توکل (تهیه‌کننده سردبیر برنامه جمعه ایرانی) نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: با صادق عبداللهی سی‌و‌چند سال همکاری داشتم و حال می‌گویم استاد عبداللهی؛ خداحافظ. با سلام تو مردم صبح‌های جمعه را آغاز می‌کردند و امروز یک قلم در خاک آرام می‌گیرد. قلمی که ۱۳ سال در برنامه‌های مختلف رادیویی نوشت.

در پایان مراسم حجت الاسلام ابوالمعانی بر صادق عبداللهی نماز خواند و سپس آن مرحوم را از مسجد بلال به خانه ابدی خود در بهشت‌زهرا(س) تشییع شد.

صادق عبداللهی تا همین چند روز قبل به نویسندگی رادیویی سرگرم بود، او روز گذشته به دلیل سکته مغزی درگذشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان شاه آبادی مدیر شبکه یک سیما صادق عبداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش، فردا یکشنبه 16 اردیبهشت ساعت 9:30 صبح از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14:30 در مسجد بلال خواهد بود.

چند نکته درباره رادیو در 84 سالگی

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر