Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  رمضان امینی با حضور در دادسرای ۷۳ ویژه شهرداری بیان کرد: همکاری سازمان بازرسی با دادسرای ویژه شهرداری تعمیق خواهد یافت و معتقدیم رأی قضات و اجرای احکام صادره در کاهش تخلفات و فساد کمک به سزایی خواهد کرد و فضای نا امنی را برای متخلفین بوجود خواهد آورد.
ریٔیس سازمان بازرسی یکی از دغدغه‌های مردم را حوزه شهرسازی دانست و افزود: مطابق دستور افشانی شهردار تهران باید حوزه شهرسازی شهرداری به سیستم مکانیزه و هوشمندسازی فرایند‌ها همچون صدور پروانه، عدم خلاف، پایان کار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حرکت نموده و حضور فیزیکی شهروندان را در این حوزه به حداقل رسانده و اطمینان خاطر را به مردم بدهیم تا بدون مراجعه، به تمام فرایند‌های شهرسازی دست یافته و دغدغه‌ای در این باره نداشته باشند.
رییس سازمان بازرسی تأکید کرد: برخی پرونده‌ها که از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به صورت ویژه و ضربتی رسیدگی شود تا در جامعه از ایجاد التهاب و نگرانی جلوگیری نماید و باعث اعتماد سازی مردم به مدیریت شهری شود و قطعا حقوق مردم و بیت المال خطوط قرمز ما است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، وی تصریح کرد: سازمان بازرسی تاکنون در مواردی از برخی سندسازی و قرارداد‌های صوری و غیرقانونی جلوگیری نموده و حقوق تضییع شده را به شهرداری تهران بازگردانده است و تحقیق و تفحص از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها را در دستور کار داشته و در حال انجام است.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: پرونده قضایی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های  سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.  

در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»