Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- فرماندار دیر استان بوشهر گفت: احداث جاده وفاق میان شهرستان های دیر و کنگان فرصتی مناسب برای ایجاد زیرساخت های گردشگری ساحلی در جنوب این استان است.

به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه در نشست با پیمانکار طرح جاده وفاق در محل فرمانداری این شهرستان افزود: شهرستان دیر حد فاصل جاده وفاق و ساحل فرصت ایده‌آل برای گردشگری است که می‌توان از این فرصت برای ایجاد اشتغال هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از سمت دیر به طول چهار کیلومتر این طرح بزودی اجرایی خواهد شد و فاصله 28 کیلومتری دیر تا کنگان را به 9 کیلومتر کاهش می دهد.
فرماندار دیر افزود: پیمانکار این پروژه و جانمایی وسایل و امکانات این طرح مشخص شده و مدت قرارداد آن مدت 28 ماه است.
وی با اشاره به اعتبار 30 میلیارد ریالی شهرستان به این طرح گفت: برای تکمیل این طرح اعتبار خوبی هم از ملی در نظر گرفته شده است.
اعتماد بیان کرد: با تکمیل این طرح بار ترافیکی بین 2 شهرستان کاهش پیدا می کند و با ایجاد منظر زیبایی ساحلی در سرعت بخشی به حمل انرژی بسیار موثر است.
شهرستان دیر با فاصله 200 کیلومتر در جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ساحلي دير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند