Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:21:31 GMT

مدرسه ابتدایی روستای خرق فاروج تعطیل نشده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۶۷۴

مدرسه ابتدایی روستای خرق فاروج تعطیل نشده است

روز گذشته پیام هایی در فضای مجازی و کانال های محلی مبنی بر تعطیلی مدرسه روستای خرق توسط اولیای دانش آموزان به دلیل تخریبی بودن آن منتشر شد.
رئیس آموزش و پرورش فاروج به خبرنگار ایرنا گفت: این دبستان نسبت به برخی دیگر از آموزشگاه های روستایی و حتی شهری از استحکام بیشتری برخوردار است.
مجید معتمدی افزود: البته اگر بنا بر نوسازی هم باشد در این شهرستان مدارسی هستند که به لحاظ سابقه ساخت از مدرسه روستای خرق قدیمی تر بوده و در اولویت نوسازی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هماهنگی لازم با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مبنی بر تخریب و بازسازی برخی از مدارس روستایی شهرستان با توجه به اولویت آنها، صورت گرفته است.
بخشدار بخش مرکزی فاروج نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مدرسه شهید صبوری خرق ساختمانی نسبتا قدیمی دارد اما در حال حاضر قابل استفاده و فعال است.
رضا قاسم زاده افزود: نوسازی این مدرسه به بنیاد برکت پیشنهاد شده و پیگیر تامین زمین برای ساخت مدرسه جدیدیم که در صورت موافقت بنیاد برکت، ساخت آن در سال آینده آغاز می شود.
روستای خرق در 60 کیلومتری شهر فاروج، دارای 2 واحد آموزشی ابتدایی و متوسطه دوم است.
مدرسه شهید صبوری خرق دارای 80 دانش آموز است که از این تعداد 13 نفر پیش دبستانی و 67 نفر در پایه های مختلف تحصیل می کنند.
5132/7187
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش دانش آموز دانش آموزان زمین فضای مجازی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • جاری شدن سیل در روستای «قلعه صفا» فاروج
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد