Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:57:03 GMT

مدرسه ابتدایی روستای خرق فاروج تعطیل نشده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۷۶۷۴

مدرسه ابتدایی روستای خرق فاروج تعطیل نشده است

روز گذشته پیام هایی در فضای مجازی و کانال های محلی مبنی بر تعطیلی مدرسه روستای خرق توسط اولیای دانش آموزان به دلیل تخریبی بودن آن منتشر شد.
رئیس آموزش و پرورش فاروج به خبرنگار ایرنا گفت: این دبستان نسبت به برخی دیگر از آموزشگاه های روستایی و حتی شهری از استحکام بیشتری برخوردار است.
مجید معتمدی افزود: البته اگر بنا بر نوسازی هم باشد در این شهرستان مدارسی هستند که به لحاظ سابقه ساخت از مدرسه روستای خرق قدیمی تر بوده و در اولویت نوسازی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هماهنگی لازم با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مبنی بر تخریب و بازسازی برخی از مدارس روستایی شهرستان با توجه به اولویت آنها، صورت گرفته است.
بخشدار بخش مرکزی فاروج نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مدرسه شهید صبوری خرق ساختمانی نسبتا قدیمی دارد اما در حال حاضر قابل استفاده و فعال است.
رضا قاسم زاده افزود: نوسازی این مدرسه به بنیاد برکت پیشنهاد شده و پیگیر تامین زمین برای ساخت مدرسه جدیدیم که در صورت موافقت بنیاد برکت، ساخت آن در سال آینده آغاز می شود.
روستای خرق در 60 کیلومتری شهر فاروج، دارای 2 واحد آموزشی ابتدایی و متوسطه دوم است.
مدرسه شهید صبوری خرق دارای 80 دانش آموز است که از این تعداد 13 نفر پیش دبستانی و 67 نفر در پایه های مختلف تحصیل می کنند.
5132/7187
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش دانش آموز دانش آموزان زمین فضای مجازی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم