Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر جعفری:‌ ربایندگان مرزبانان با پاسخ دندان شکن ما روبرو خواهند شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم  سرلشکر جعفری فرمانده فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سمنان درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور گفت: دشمنان هربار تلاش می‌کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند ولی با توجه به ناکامی در این زمینه ، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربوده‌شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی سردار پاکپور: آمادگی عملیات مشترک با ارتش پاکستان برای آزادی مرزبانان ایرانی را داریم

وی افزود: آنها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آنها را بربایند.

سرلشکر جعفری گفت : این عمل، هنری نیست و انشاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

فرمانده کل سپاه همچنین ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در راس آنها آمریکا ، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و تصریح کرد: ما از این برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری آنها اطلاع داریم ولی با آمادگی‌ها و تسلطی که وجود دارد، اکثر این برنامه ریزی‌ها خنثی می شود.

انتهای پیام/

R1429/P31462/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی سپاه پاسداران سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور