Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرح بخش ظهر چهارشنبه در اختتامیه چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با ۶ محور فعالیت کرد، اظهار داشت: معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار در دانشگاه های علمی کاربردی و دستگاه ها،  معرفی رشته ها و مشاغل قابل اجرا در دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره و اشتغالزایی،  معرفی مشاغل خانگی و بومی استان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از محورهای این نمایشگاه بود.

وی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه ۶ کارگاه مختلف مرتبط با کارآفرینی برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه مزیت این نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته در دسترس بودن آن بود، افزود: سال های قبل دانشگاه لرستان زحمت می کشید و نمایشگاه برگزار می کرد اما مکان دور از دسترس مردم بود و مخاطبین کمتر بودند،  امسال نمایشگاه در دسترس مردم بود.

فرح بخش با اشاره به اینکه استقبال چشمگیر بود و روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر بازدید کننده داشتیم، یادآور شد: در مجموع ۳ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند؛  دانش آموزان دبیرستانی را به نمایشگاه دعوت کردیم چراکه جامعه هدف ما دانش آموزان و دانشجویان بودند.

وی با بیان اینکه ۴۵ دبیرستان و هنرستان همکاری کردند و از نمایشگاه بازدید داشتند، تصریح کرد: تمرکز ما در نمایشگاه بر حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی بود، افرادی که در غرفه ها شرکت می کردند عمدتا کارآفرینان دانشگاه یا دستگاه ها بودند؛ در کنار نمایشگاه خدمات کلینیک اشتغال و کارآفرینی را به مراجعه کنندگان ارائه می دادیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تاکید بر فروش محصولات غرفه ها در نمایشگاه خاطرنشان کرد: در ارتباط با مشاغل و رشته ها کتابی تهیه شده بود که بین مراجعین توزیع کردیم؛ همچنین انتشار خبرنامه نمایشگاه را نیز داشتیم.

فرح بخش خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۵ غرفه داشتیم که ۱۶ غرفه مربوط به مراکز علمی کاربردی بود و ۱۹ غرفه متعلق به دستگاه های اجرایی بود.

کد خبر 4433149

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد دانشگاه علمی کاربردی لرستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود