Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: نتیجه بازی فردا با پدیده را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم تیم ما مستحق پیروزی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده و فولاد خوزستان صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده از آن را در ادامه می‌خوانید:

*نتیجه بازی فردا با پدیده را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم تیم ما مستحق پیروزی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما دو بازیکن محروم به نام‌های سیلوا تارتا و حسن بیت‌سعید داریم. ایوب والی و صابر حردانی هم مصدوم هستند.

*سروش رفیعی همراه تیم در مشهد حضور دارد. درست است که رفیعی به خاطر مصدومیت، دیر به جمع ما اضافه شد، اما فردا مشخص می‌شود که از او استفاده خواهیم کرد یا نه. او بازیکن بسیار با کیفیتی است و می‌تواند به ما کمک کند.

*شاهد تغییراتی هستیم که در حال وقوع هستند و امیدوارم فردا هم بازی بهتری را مقابل پدیده انجام دهیم. دیدار قبل را بنا به دلایل بی‌شماری باختیم، اما مهم‌ترین آن اشتباهات خودمان بود. گل دوم هم به خاطر اشتباهات داوری رقم خورد و داور مقصر بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایلی استان سرمربی فولاد تیم فولاد بازی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم