Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس گفت: نیروگاه متمرکز پارس جنوبی یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار مگاوات برق در نیمه نخست تولید کرده که ۲۴۶ هزار مگاوات آن به شبکه سراسری و مابقی به مصارف پالایشگاه‌های پارس جنوبی رسیده است. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، یحیی رشیدی ظهر امروز در نشست بررسی فعالیت معاونت عملیات و پشتیبانی در شش ماهه نخست امسال با بیان اینکه ایمنی در همه مراحل طرح‌ها مورد توجه قرار دارد اظهار داشت:با تلاش کارکنان معاونت عملیات و پشتیبانی پارس جنوبی در نیمه نخست امسال بیش از 3 میلیون نفر کار بدون حادثه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حوزه‌های کاری عملیات تولید را مورد اشاره قرار داد و گفت: راندمان کاری عملیات تولید در نیمه نخست امسال با توجه به تعمیرات اساسی سکوهای گازی، 93 درصد بوده است.

معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به عملکرد مطلوب نیروگاه متمرکز پارس جنوبی خاطر نشان کرد:در نیمه نخست امسال  در نیروگاه متمرکز پارس جنوبی یک‌میلیون و 600 هزار مگاوات برق تولید شده که  246 هزار مگاوات آن به شبکه سراسری و مابقی به مصارف پالایشگاه‌های پارس جنوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه در بخش تعمیرات عملیات تولید، 187 هزار و 152 نفر ساعت کارکرد در نیمه نخست امسال به ثبت رسیده است گفت: از این میزان، 50 هزار نفر ساعت کارکرد و 7 هزارنفر ساعت مربوط به تعمیرات اساسی سکوهای پارس جنوبی و 136 هزار ساعت کارکرد و 20 هزار و 349 نفر ساعت در دستور کار به تعمیرات روزانه اختصاص یافته است.

رشیدی با بیان اینکه  45درصد از آزمایش‌های فنی سرچاهی، 48 درصد از تعمیر تجهیزات سرچاهی و 46 درصد از چاه پیمایی از 50 درصد نیمه نخست امسال محقق شده، خاطرنشان کرد: در بخش خطوط لوله و تاسیسات مشترک عملیات نیز پیگرانی همه خطوط عملیات تولید پیش از تعمیرات اساسی در مدت مذکور به پایان رسیده است.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت